Gå til innhold
  • Bli medlem

adv combattente tornardo---- SIG.. eller kjedelig grå jet uten Pasta


Gjest

Anbefalte innlegg

Tenkte kanskje jeg også skulle hive meg på noe Italiensk  :'(

Gravde i samlingen, og denne dukket opp..

2011-03-31213422.jpg

 

panellinjer dype som Grand Canyon

2011-03-31213605.jpg:P

 

Canopyen ser ikke så halvgal ut dog... :o

2011-03-31213635.jpg

 

Denne blir rett ut av eska,,, fort og gæli..

Kanskje det blir nok til en Sig nå??

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.  ;D

Men du Roy: du har jo en uferdig Malta-Spit liggende også. Og den kræsjlanda jo på ei strand på Sicilia og passer altså fint i pastagryta. Hvis du ikke finner italienske merker til sukhoien da.

 

Jepp.. har funnet den frem sammen med Frosken, og den kjedelige grå pastakokekeren.. trippel ferdigstillelse..

tror ikke jeg klarer å finne mafiamerker til noe SU 25..  ville nok ikke besudlet noe Russisk med pasta. Dårlig match liksom wOOt wOOt

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje?

 

Stein 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje disse gjoer Tornadoen din litt mindre kjedelig?

 

http://www.hannants.co.uk/product/ZTZ48011

 

 

Jens

 

Fin hale....med noen tro jeg blir rammet av den Spanske Væringsskolen, og piffer den opp litt...

 

Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje?

 

Stein 

 

He he.. høres bra ut... får koke litt Rema 1000 makaroni... i 30 min. for å få litt Italiensk svung...over Tornardoen..

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens

Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje?Stein

 

He he.. høres bra ut... får koke litt Rema 1000 makaroni... i 30 min. for å få litt Italiensk svung...over Tornardoen..Roy

 

Hah! Ikke noe REMA her i huset! Sjekk opp "Smak av Italia" på Sætre i Hurum.

 

Og på norsk heter det italiensk, ikke Italiensk. Bare for å pirke. ;)

 

Stein, som spikker litt på div. språk også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens

Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje?Stein

 

He he.. høres bra ut... får koke litt Rema 1000 makaroni... i 30 min. for å få litt Italiensk svung...over Tornardoen..Roy

 

Hah! Ikke noe REMA her i huset! Sjekk opp "Smak av Italia" på Sætre i Hurum.

 

Og på norsk heter det italiensk, ikke Italiensk. Bare for å pirke. ;)

 

Stein, som spikker litt på div. språk også.

 

 

Ok..... Stor I henger i fingra vettu... Tror neppe det blir noen store italienske utskeielser her i huset...

 

Akkurat derfor jeg koker pastaen i 30 min,,, ;-)

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens

Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje?Stein

 

He he.. høres bra ut... får koke litt Rema 1000 makaroni... i 30 min. for å få litt Italiensk svung...over Tornardoen..Roy

 

Hah! Ikke noe REMA her i huset! Sjekk opp "Smak av Italia" på Sætre i Hurum.

 

Og på norsk heter det italiensk, ikke Italiensk. Bare for å pirke. ;)

 

Stein, som spikker litt på div. språk også.

 

Ok..... Stor I henger i fingra vettu... Tror neppe det blir noen store italienske utskeielser her i huset...

 

Akkurat derfor jeg koker pastaen i 30 min,,, ;-)

 

Roy

 

Og da kaller du f***skapet for? Minestrone eller noe sånt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jens

Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje?Stein

 

He he.. høres bra ut... får koke litt Rema 1000 makaroni... i 30 min. for å få litt Italiensk svung...over Tornardoen..Roy

 

Hah! Ikke noe REMA her i huset! Sjekk opp "Smak av Italia" på Sætre i Hurum.

 

Og på norsk heter det italiensk, ikke Italiensk. Bare for å pirke. ;)

 

Stein, som spikker litt på div. språk også.

 

Ok..... Stor I henger i fingra vettu... Tror neppe det blir noen store italienske utskeielser her i huset...

 

Akkurat derfor jeg koker pastaen i 30 min,,, ;-)

 

Roy

 

Og da kaller du f***skapet for? Minestrone eller noe sånt...?

 

Eeeh. Litt usikker å om jeg skjønte den...

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Har vært litt progresjon i byggingen. Kontoret er sprøytet, litt touch up igjen

det er limt sammen...  :praise:

passformen er ganske bra..

2011-04-06215040.jpg

 

En annen vinkel.

2011-04-06215027.jpg

 

Og setter man delene i kø, så begynner det å ligne på en Tornardo.

 

2011-04-06220216.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo sef. en vask og litt forsiktig mafiaværing oppi kontoret, med litt scuff marks

siden jeg mistenker piloten å være smellfeit av for mye pastafråtsing...

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å ligne sterkt på en Tornado Roy. :thumb:

Er jo egentlig litt enig..

 

Ser bra ut, bare pass på å holde den al dente, ellers biter ikke lakken.

 

:) Janse

 

ikke noe 30 min. koking på denne nei... lett dypp i varmt vann. Viking pasta

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.