Guest Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Tenkte kanskje jeg også skulle hive meg på noe Italiensk :'( Gravde i samlingen, og denne dukket opp.. panellinjer dype som Grand Canyon Canopyen ser ikke så halvgal ut dog... Denne blir rett ut av eska,,, fort og gæli.. Kanskje det blir nok til en Sig nå?? Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Jovisst. Eller hva med en italienskrelatert Su 25? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Klem den sammen Roy! / Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Jovisst. Eller hva med en italienskrelatert Su 25? italienskrelatert Su 25? Su 25? Su 25? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 2, 2011 Share Posted April 2, 2011 Ja. Men du Roy: du har jo en uferdig Malta-Spit liggende også. Og den kræsjlanda jo på ei strand på Sicilia og passer altså fint i pastagryta. Hvis du ikke finner italienske merker til sukhoien da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Ja. Men du Roy: du har jo en uferdig Malta-Spit liggende også. Og den kræsjlanda jo på ei strand på Sicilia og passer altså fint i pastagryta. Hvis du ikke finner italienske merker til sukhoien da. Jepp.. har funnet den frem sammen med Frosken, og den kjedelige grå pastakokekeren.. trippel ferdigstillelse.. tror ikke jeg klarer å finne mafiamerker til noe SU 25.. ville nok ikke besudlet noe Russisk med pasta. Dårlig match liksom wOOt Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Kanskje disse gjoer Tornadoen din litt mindre kjedelig? http://www.hannants.co.uk/product/ZTZ48011 Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Meum Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje? Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Kanskje disse gjoer Tornadoen din litt mindre kjedelig? http://www.hannants.co.uk/product/ZTZ48011 Jens Fin hale....med noen tro jeg blir rammet av den Spanske Væringsskolen, og piffer den opp litt... Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje? Stein He he.. høres bra ut... får koke litt Rema 1000 makaroni... i 30 min. for å få litt Italiensk svung...over Tornardoen.. Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Halvannen time byggeøkt.. Resultat. Primet mafiakontor Og en del storstruktur klasket i sammen.. I morgen blir det mer.. Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Meum Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Jens Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje?Stein He he.. høres bra ut... får koke litt Rema 1000 makaroni... i 30 min. for å få litt Italiensk svung...over Tornardoen..Roy Hah! Ikke noe REMA her i huset! Sjekk opp "Smak av Italia" på Sætre i Hurum. Og på norsk heter det italiensk, ikke Italiensk. Bare for å pirke. Stein, som spikker litt på div. språk også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Jens Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje?Stein He he.. høres bra ut... får koke litt Rema 1000 makaroni... i 30 min. for å få litt Italiensk svung...over Tornardoen..Roy Hah! Ikke noe REMA her i huset! Sjekk opp "Smak av Italia" på Sætre i Hurum. Og på norsk heter det italiensk, ikke Italiensk. Bare for å pirke. Stein, som spikker litt på div. språk også. Ok..... Stor I henger i fingra vettu... Tror neppe det blir noen store italienske utskeielser her i huset... Akkurat derfor jeg koker pastaen i 30 min,,, ;-) Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Meum Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Jens Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje?Stein He he.. høres bra ut... får koke litt Rema 1000 makaroni... i 30 min. for å få litt Italiensk svung...over Tornardoen..Roy Hah! Ikke noe REMA her i huset! Sjekk opp "Smak av Italia" på Sætre i Hurum. Og på norsk heter det italiensk, ikke Italiensk. Bare for å pirke. Stein, som spikker litt på div. språk også. Ok..... Stor I henger i fingra vettu... Tror neppe det blir noen store italienske utskeielser her i huset... Akkurat derfor jeg koker pastaen i 30 min,,, ;-) Roy Og da kaller du f***skapet for? Minestrone eller noe sånt...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Jens Har hatt et relativt ambivalent forhold til Tornado. Riktignok har jeg et varig minne fra en av prototypene, MRCA, fra Farnborough i hine hårde dager (mén heter det kanskje. Les: tinnitus), men en Luigi Tonnante med ørkenkamo ligger langt baki der etter at jeg så 2 stk drive med akrobatikk over Gardasjøen i 1996. Ingen "grå" opplevelse, akkurat. At det duftet basilikum og hvitløk fra lunsjen bidro kanskje?Stein He he.. høres bra ut... får koke litt Rema 1000 makaroni... i 30 min. for å få litt Italiensk svung...over Tornardoen..Roy Hah! Ikke noe REMA her i huset! Sjekk opp "Smak av Italia" på Sætre i Hurum. Og på norsk heter det italiensk, ikke Italiensk. Bare for å pirke. Stein, som spikker litt på div. språk også. Ok..... Stor I henger i fingra vettu... Tror neppe det blir noen store italienske utskeielser her i huset... Akkurat derfor jeg koker pastaen i 30 min,,, ;-) Roy Og da kaller du f***skapet for? Minestrone eller noe sånt...? Eeeh. Litt usikker å om jeg skjønte den... Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Meum Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Minestrone betyr en stor suppe. Capisce? Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 Mobber du?..... Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 3, 2011 Share Posted April 3, 2011 http://ikkepedia.org/wiki/Suppegj%C3%B8k Spør ham heller hva suppegjøk er på italiensk. Han vet nok det au. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Meum Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 http://ikkepedia.org/wiki/Suppegj%C3%B8k Spør ham heller hva suppegjøk er på italiensk. Han vet nok det au. Cuccù di Minestre. Pietro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Mobber du?..... He he, mistenker at Stein heller antyder at det ikke er så mye pasta igjen i fast form etter en halvtimes oppkok...? Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Har vært litt progresjon i byggingen. Kontoret er sprøytet, litt touch up igjen det er limt sammen... passformen er ganske bra.. En annen vinkel. Og setter man delene i kø, så begynner det å ligne på en Tornardo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Det kommer jo sef. en vask og litt forsiktig mafiaværing oppi kontoret, med litt scuff marks siden jeg mistenker piloten å være smellfeit av for mye pastafråtsing... Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Dette begynner å ligne sterkt på en Tornado Roy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Ser bra ut, bare pass på å holde den al dente, ellers biter ikke lakken. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Dette begynner å ligne sterkt på en Tornado Roy. Er jo egentlig litt enig.. Ser bra ut, bare pass på å holde den al dente, ellers biter ikke lakken. Janse ikke noe 30 min. koking på denne nei... lett dypp i varmt vann. Viking pasta Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Bra greier Roy. / Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts