Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt bilgruppebygg: Transporter


Anbefalte innlegg

Er nok ingen nyhet lenger nei :D MEN jeg vet det er noen som har fundert på å få importert disse til Norge også, lurer på om prisen ville komme seg på rundt 300 000 for en av de enklere modellene. Det er jo billigere enn dagens Caravelle/Transporter så hvorfor ikke.

Og ifølge EU/EØS regler skal jo en merkeforhandler i  Norge kunne selge akkurat samme produktene som merkeforhandlere i andre EU/EØS land selger så i teorien skal man kunne vandre inn på hvilken som helst Møller sjappe å kunne kreve å få kjøpe en slik en. Om du faktisk får en uten å måtte krangle om det i evigheter er en annen ting :D

Synes dog det blir litt feil å kalle det en hippiebuss, disse bilene var jo nye den gangen hippiene kjørte rundt i gamle busser. Brasil har produsert en del artige varianter på VW basis og den gamle splitt-bussen var jo i produksjon der til omtrent samme tid som 80-talls mursteinen kom her. De hadde også en trivelig "bastard" på splitt og baywindow bussene, baywindow front men med sider og bakende fra splitten med de kortere rutene og delte dører på sidene istede for skyvedører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skulle så gjerna ha hevet meg på her, men eg må venta å sjå kva eg rekker over. Har ein påbegynt Hasegawa P/U, og ein påbegynt Revell Camper. Likavel så er da smått med tid for detta.

Kanskje ein skulle begynna planlegga to år framover.

 

Bedforden til ThePartsbox hadde vært eit greit objekt her. Chevy Corvair Van var jo og ute som byggesett. Den siste er vel egentleg håplaus å finna, og ferre som ville bygd, om dei hadde den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.