Kosti Eriksen Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Her kommer de første bildene mine fra SKALA. Har flere som skal uploades etter hvert. Dette er første batch. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 26, 2011 Author Share Posted March 26, 2011 Flere bilder følger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 26, 2011 Author Share Posted March 26, 2011 Og et par til før jeg legger meg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Takker for fine bilder, gøy (og litt trist) å se hva man har gått glipp av. Mye bra kvalitetsarbeide i år også ser jeg Håper på flere bilder etterhvert! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Hei Kosti ! Takk for sist mye fine bilder Mvh Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 27, 2011 Author Share Posted March 27, 2011 Veldig hyggelig å se deg igjen, Nadir. Her kommer noen flere bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 bra bilder Kosti, bare å kjøre på med flere Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Mye flotte bilder. Kan vi ikke bare samle bildene i denne tråden? Her er link til de journalisten fra Eidsvoll Ullensaker Blad har lagt ut. http://skala2011.eigum.no/ R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Johansson Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 en kanonhelg från oss svenskar:) Mvh Bengan, Dennis och Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 en kanonhelg från oss svenskar:) Det var godt å høre. Jeg nøt virkelig modellene fra broderfolket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 en kanonhelg från oss svenskar:) Mvh Bengan, Dennis och Lars Det var meget hyggelig at dere kom.! Deres deltakelse høynet så vist standaren i bla Panser og figur klassen! Ta med dere flere neste år, ser ut som et "svensk " tema er under oppsegling her inne på forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Berg Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Flotte bilder, flotte modeller, og sist men ikke minst, flott at du viser - takk for turen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Johansson Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 Hi hi, tack ska ni ha -vi ska ska verkligen försöka få med lite mer folk nästa gång /B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Jeppestøl Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Jeg tok også noen bilder: http://public.fotki.com/teamsorlandet/shows/skala-2011/ Alle bilklassene er der. Fra side 6 er det lett blanding av alt samt litt bilder rundt om i lokalet. Full størrelse får du når du er inne på et bilde og trykker på "download original file" symbolet over bildet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts