Håvard S. Nisja Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Jeg skal ikke på Skala, og jeg lurer på om dere også i år, som i fjor, skal filme foredragene. Siden jeg ikke kan hjelpe der nede, kan jeg heller hjelpe til med serverplass (og aller viktigst: heftig nettlinje) hvis dere hadde tenkt å gjøre filmen tilgjengelig på nettet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted March 25, 2011 Share Posted March 25, 2011 Var det Edward som filma ifjor eller var det du Håvard? Uansett et tiltak eg gjerne ser gjentatt ettersom eg igjen ikkje får te å komma,dugnadsarbeid her oppe i skibygda dukker alltid opp på ubeleilige tider... Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Jeg kommer med kamera og skal gjøre mitt beste i å få filmet det meste.. Film blir lagt ut for nedlastning i løpet av uken etter på et dertil egnet sted for nedlastning for alle som ikke har mulighet til å delta.. Og Håvard, har du en heftig linje så er det veldig interessant å få lagt ut kopi der.. hilsen Edward Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Kjempeflott tiltak for oss som av en eller annen grunn ikke kan være til stede selv.. :'( Finnes forresten de siste års foredrag tilgjengelig noe sted? Hadde de liggende på min gamle pc som krasja, og backup er jo feigt..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted March 26, 2011 Author Share Posted March 26, 2011 Var det Edward som filma ifjor eller var det du Håvard? Det var nok ikke meg. Jeg kommer med kamera og skal gjøre mitt beste i å få filmet det meste.. Film blir lagt ut for nedlastning i løpet av uken etter på et dertil egnet sted for nedlastning for alle som ikke har mulighet til å delta.. Høres flott ut. Og Håvard, har du en heftig linje så er det veldig interessant å få lagt ut kopi der.. Det høres ut som vi har en plan da. Vi PM'es når det begynner å bli aktuelt. Kjempeflott tiltak for oss som av en eller annen grunn ikke kan være til stede selv.. :'( Finnes forresten de siste års foredrag tilgjengelig noe sted? Hadde de liggende på min gamle pc som krasja, og backup er jo feigt..... Hvis du kommer innom med harddisken(e), så kan jeg alltids ta en titt på den og se om jeg får hentet ut alle data på disken. Det er i alle fall verd et forsøk. Noe må jeg jo gjøre med den nyervervede bachelorgraden min i informatikk til... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Tony Salomonsen Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Jeg har fortsatt imagefilen fra fjorårets skala liggende. Men har ikke allverdens linje (hvertfall ikke på opp hastighet). Filene utgjør i underkant av 4 Gig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Trur eg au har dei men er ikkje sikker,mulig minnepinne og fysisk overlevering er ein lettere løsning for min del iallefall om det skulle bli behøvelig. Linja mi er heller klein opp den au,som den sikkert er for dei fleste med "vanlig" ADSL. Men åssen har det gått idag? Blei det filma noko? Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Det har blitt filmet her i dag..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Tony Salomonsen Posted March 26, 2011 Share Posted March 26, 2011 Vår faste kameramann på skala, Edward, har filmet i dag også. Dukker vel opp noe fra han etterhvert. Var vel snakk om noen som hadde litt bra serverplass og god linje, så blir vel sikkert til at Edward laster opp til han, og at vi andre kan laste ned derifra igjen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Kjempeflott tiltak for oss som av en eller annen grunn ikke kan være til stede selv.. :'( Finnes forresten de siste års foredrag tilgjengelig noe sted? Hadde de liggende på min gamle pc som krasja, og backup er jo feigt..... Ja...og hvor f*** var du i år? RC og greier! Hmmmm. Get your stuff straightened out will you. You where deeply missed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Kjempeflott tiltak for oss som av en eller annen grunn ikke kan være til stede selv.. :'( Finnes forresten de siste års foredrag tilgjengelig noe sted? Hadde de liggende på min gamle pc som krasja, og backup er jo feigt..... Jeg har disse på ei dvd plate, kan jo muligens lage en kopi til deg om du ikke får taki fra andre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Kjempeflott tiltak for oss som av en eller annen grunn ikke kan være til stede selv.. :'( Finnes forresten de siste års foredrag tilgjengelig noe sted? Hadde de liggende på min gamle pc som krasja, og backup er jo feigt..... Jeg har disse på ei dvd plate, kan jo muligens lage en kopi til deg om du ikke får taki fra andre Ja takk.. ROy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts