Guest Jan Erik Johansen Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 I år vil vi få en gjesteutstilling, nemlig Brikkelauget, som bygger diverse i Lego. Håper dette vil være av interesse og en ekstra puff for å flere publikummere. Dere kan sjekke nærmere på brikkelauget.no. Janse Quote
Jens Håkon Brandal Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Har vaert innom Lego-sjappa paa Bluewater noen ganger, dog uten aa handle. Kanskje det blir en slutt paa det neste gang:) Jens Quote
Arild Moland Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Det er jo plastmodellbygging dette også - dog uten lim som regel - og minst like kreativt som det vi vanligvis driver med, om ikke mer. Kult! Arild Quote
Roar Stensrud Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 De er helt fantastiske disse "dioramaene" de folka bygger. R. Quote
Mats Averkvist Posted March 23, 2011 Posted March 23, 2011 Ja, det er jo nesten like lettbygget som Tamiya... Quote
Niclas.A.Gedde Posted March 24, 2011 Posted March 24, 2011 Ja, det er jo nesten like lettbygget som Tamiya... Quote
Finn-Ove Johansen Posted March 30, 2011 Posted March 30, 2011 Også hadde de med en ekte JENTE! *gisp*....det var ikke dårlig..... Finn-Ove Quote
Kosti Eriksen Posted April 1, 2011 Posted April 1, 2011 Tok en filmsnutt av det laaaaaaaaange legotoget deres. Fantastisk morro! Har MASSE lego på loftet. Quote
Gaute Halsaunet Posted April 1, 2011 Posted April 1, 2011 Ja det var gøy å se Lego på Skala, fant ut at jeg selv ikke skal begynne med det da jeg allerde har nok hobbyer og huset er ikke stort nok til mitt eget lille Legoland. Quote
Knut-H Nordskog Posted April 2, 2011 Posted April 2, 2011 Skaff deg kids Gaute,så får du bygd nok lego så du går lei...Men er jo moro å kjøpe det eg aldri fikk da,togbane ligger i korta bare han greier å reparere sjøl... Knut-H Quote
Gaute Halsaunet Posted April 2, 2011 Posted April 2, 2011 Hehe, unger er nok fort nærmere enn jeg tørr å innrømme Har jo mye lego liggende fra da jeg var mindre og har faktisk kjøpt noe i senere år også men ser det at gjengen i Brikkelauget tar dette med lego omtrent like seriøst som oss innen byggesett og skulle jeg gjort det så hadde jeg plutselig hatt enda mindre tid til å tjene til livets opphold. Noe sier meg at jeg må ned under 10% stilling for å få tid til å ha fritid Quote
Håvard S. Nisja Posted April 2, 2011 Posted April 2, 2011 Familien og jeg er på besøk hos svigerfar, og han har en stor kasse med Lego, og Kasper, Kristin og jeg har ligget på gulvet og bygget lego det siste døgnet. Stor stas for Junior, i allefall en stund, mens jeg har har nå ligget der nesten konstant. Quote
Recommended Posts