Roman Volchenkov Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Hei alle sammen, er det noen fra Bergen som skal til Skala? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Brandal Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Hei. Går alt etter planen, skal jeg over. Er for tiden sykemeldt, men oppegående. Skal på Haukeland til vurdering i morgen. Får håpe jeg får svar på om og når jeg kan begynne i arbeid. Har jeg da fri den helgen, reiser jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olve Dybvig Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Har jeg fri, så reiser jeg også over fjodlet Olve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted February 13, 2011 Share Posted February 13, 2011 Er på Haakons vern i den aktuelle periode, men skal snike meg unna fredag, post ludium og har et par plasser over fjellet i min Suburban... send PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted February 13, 2011 Author Share Posted February 13, 2011 reiser dere med fly? hvordan kan man ta modeller med seg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Brandal Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Reiste med fly ifjor, og det gikk over all forventning. Hadde modellene i en isoporkasse som håndbagasje. Stein. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Det gaar greit med modeller som haandbagasje paa fly, men du gjoer livet lettere for deg selv om du passer paa aa ikke overskride maksimaldimensjonene for haandbagasje. Er ikke helt sikker paa hva grensene er naa, men sjekk med flyselskapet. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-Erik Kristiansen Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Maksimum størrelse er 55 x 40 x 23 cm og maksimum 10 kg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted February 14, 2011 Author Share Posted February 14, 2011 Det er klar at modeller for konkurranse må leveres før kl13 på Lørdag, men når Skala sluttes på Søndag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Jeg skal også kjøre over i bil. Tenkte å kjøre på formiddagen på fredagen. Direkte tilbake på søndagen. Har plass til et par tre jeg også. Send PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 Det er klar at modeller for konkurranse må leveres før kl13 på Lørdag, men når Skala sluttes på Søndag? Ser ut til at vi kommer til å lande på premieutdeling ca. kl. 1500 på søndag. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted February 14, 2011 Author Share Posted February 14, 2011 jeg tenker om hvor mye panzer kan jeg ta på flyet hvis jeg bestemmer å fly... Roar, kan jeg ta WH40K panzer også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted February 14, 2011 Share Posted February 14, 2011 jeg tenker om hvor mye panzer kan jeg ta på flyet hvis jeg bestemmer å fly... Roar, kan jeg ta WH40K panzer også? Selvsagt. Stiller i klassen "Annet". R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 har bestilt flybiletter nå. takk til alle som tilbudt plass på bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts