Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei,

Desember og juletiden er snart over oss og det er på tide med ny samlingskveld

for de som har lyst/tid/mulighet til å dukke opp. Åpent for alle limavhengige.

Tid: 13. Desember

Sted: Bomberommet i Bøkkerløkka Borettslag (velferdsrommet, oppgang C - ring meg på mobil når du er ved døren og jeg vil åpne)

Adresse: Brochmannsgate 10C, 0470 Oslo

Tid: fra. 18.00 - til vi går lei, eller ca. 21:30 eller lignende...

Kontaktperson: Edward (40 00 45 59)

Er plass til opp til 10 personer.

Husk å ta med eget arbeidslys (lyset i taket kan være litt dunkelt) og en  skjøteledning.

Evnt. også skjæreunderlag. Drikke og en evnt. matbit er også lurt. Kjøleskap er tilgjengelig.

Legg gjerne igjen en melding om du kommer!

hilsen

Edward

Posted

Jeg skulle veldig gjerne vært med på en slik seanse jeg også, men jeg har tatt mål av meg til å komme på julemøtet til IPMS Østlandet, så jeg tror ikke jeg drar fra Tønsberg til Oslo to dager på rad. Får se om jeg får tatt en tur til neste år en gang.

R. :)

Posted

Vel, da har Mr. Noro besøkt hele familien med feber, kvalme og frekventerte besøk til porselensramma. Sist ut var undertegnede i dag.

Derfor er det ikke lurt at det blir noe besøk i morgen siden jeg kan være en kilde for smitte og det ønsker jeg ikke.

Ønsker derfor alle hjertelig tilbake på nyåret istedet.

Arlid, skal prøve å få levert DVD i romjulen til deg eller .no hvis det er greit.

hilsen

Ed

Posted

Alle gode ting er tre, sies det, men selv tre ledige mandagsettermiddager på rad fikk meg ikke på byggekveld? Hmm...

Uansett, god bedring, Ed! DVDen kan vi ordne ved neste korsvei. Romjula er ikke et alternativ med mindre du kjeder deg alvorlig og har altfor mye bensin på tanken.

Arild :)