Edward H. Valholm Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 Hei, Desember og juletiden er snart over oss og det er på tide med ny samlingskveld for de som har lyst/tid/mulighet til å dukke opp. Åpent for alle limavhengige. Tid: 13. Desember Sted: Bomberommet i Bøkkerløkka Borettslag (velferdsrommet, oppgang C - ring meg på mobil når du er ved døren og jeg vil åpne) Adresse: Brochmannsgate 10C, 0470 Oslo Tid: fra. 18.00 - til vi går lei, eller ca. 21:30 eller lignende... Kontaktperson: Edward (40 00 45 59) Er plass til opp til 10 personer. Husk å ta med eget arbeidslys (lyset i taket kan være litt dunkelt) og en skjøteledning. Evnt. også skjæreunderlag. Drikke og en evnt. matbit er også lurt. Kjøleskap er tilgjengelig. Legg gjerne igjen en melding om du kommer! hilsen Edward Quote
Arild Moland Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 Hmmm... lurer faktisk på om jeg kan denne gangen! Arild Quote
Edward H. Valholm Posted December 2, 2010 Author Posted December 2, 2010 Hva! Kommer du Arild? - Topp! Ed Quote
Arild Moland Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 Jeg sier bare at "jeg lurer på om", men jeg kan ikke komme på noe i farten. Arild Quote
Edward H. Valholm Posted December 2, 2010 Author Posted December 2, 2010 Vel, jeg får leve i spenning Ed Quote
Roar Stensrud Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 Jeg skulle veldig gjerne vært med på en slik seanse jeg også, men jeg har tatt mål av meg til å komme på julemøtet til IPMS Østlandet, så jeg tror ikke jeg drar fra Tønsberg til Oslo to dager på rad. Får se om jeg får tatt en tur til neste år en gang. R. Quote
Edward H. Valholm Posted December 4, 2010 Author Posted December 4, 2010 Det blir garantert flere ganger. Nytt alternativt sted er lokalet på jobb. Lyst og veldig hyggelig lokale med plass til like mange, men mye mer hyggelig.. Hilsen Ed Quote
Knut-H Nordskog Posted December 8, 2010 Posted December 8, 2010 Med litt hell så kan det hende eg stikker innom.Vil få det te denna gongen. Knut-H Quote
Edward H. Valholm Posted December 8, 2010 Author Posted December 8, 2010 Med litt hell så kan det hende eg stikker innom. Vil få det te denna gongen. Knut-H Hyggelig det Hilsen Ed Quote
Edward H. Valholm Posted December 13, 2010 Author Posted December 13, 2010 OPPDATERING! På grunn av at sjefen (dvs. ikke meg) må jobbe overtid og jeg har ikke barnevakt må kveldens byggemøte utsettes. Hvordan ser den 20. 12. ut for folket i stedet? Beklagelig hilsen Edward Quote
Arild Moland Posted December 13, 2010 Posted December 13, 2010 Jassågitt, på den måten. Men jeg tror utrolig nok at jeg kan også neste mandag. Jeg har i alle fall juleferie. Arild Quote
Edward H. Valholm Posted December 13, 2010 Author Posted December 13, 2010 Ja, tro meg når jeg sier at jeg var ikke en "happy camper" når jeg fikk meldingen i dag tidlig. Men sånn er det dessverre noen ganger. Dukker du opp på møtet på Kjeller i morgen? Ed Quote
Edward H. Valholm Posted December 19, 2010 Author Posted December 19, 2010 Vel, da har Mr. Noro besøkt hele familien med feber, kvalme og frekventerte besøk til porselensramma. Sist ut var undertegnede i dag. Derfor er det ikke lurt at det blir noe besøk i morgen siden jeg kan være en kilde for smitte og det ønsker jeg ikke. Ønsker derfor alle hjertelig tilbake på nyåret istedet. Arlid, skal prøve å få levert DVD i romjulen til deg eller .no hvis det er greit. hilsen Ed Quote
Arild Moland Posted December 19, 2010 Posted December 19, 2010 Alle gode ting er tre, sies det, men selv tre ledige mandagsettermiddager på rad fikk meg ikke på byggekveld? Hmm... Uansett, god bedring, Ed! DVDen kan vi ordne ved neste korsvei. Romjula er ikke et alternativ med mindre du kjeder deg alvorlig og har altfor mye bensin på tanken. Arild Quote
Recommended Posts