Gå til innhold
  • Bli medlem

Modellmesse Borre hallen


Jonny Ree

Anbefalte innlegg

Vi er som kjent påmeldt til modellmessen i Hortenshallen den 25 og 26 September i regi av Horten Modelljernbaneklubb og jeg vil gjerne vite hvem som kan være med på å sitte ved vårt bord og representere klubben vår?

Vi skal sitte å bygge aktivt, lakkere, sette på dekaler osv, gjerne bygge en vignett eller påbegynne et diorama.

Vi etterlyser også modeller til utstilling (disse er under kontinuerlig oppsyn).

(Det er også mulig å sette ut sine egne modeller for salg ved bordet)

 

Så til et annet punkt... vi fikk idag en email om vi kunne tenke oss å delta på Modellmessen til Modellbilens Venner i Borrehallen i Horten den 23 og 24 Oktober.

Undertegnende kan godt stille, men jeg vil gjerne ha med meg flere... er det noen som vet at de kan stille denne helgen (også) ?

 

Mvh. Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra tiltak, min far er fra Horten. Jeg og han skal ta meg en tur ditt, og om ønskelig kan jeg ta med noen ferdige modeller for display. Syntes også at du skal ta kontakt med Amcar og sportsvogn entusiaster i området for å lage det lille ekstra....Håpert å kjøre eksotisk redsakap fra de milde vinområdene i Italia på det stevne.... bare vi får avklart veteranvogn status og avgifter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.