Jonny Ree Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Vi er som kjent påmeldt til modellmessen i Hortenshallen den 25 og 26 September i regi av Horten Modelljernbaneklubb og jeg vil gjerne vite hvem som kan være med på å sitte ved vårt bord og representere klubben vår? Vi skal sitte å bygge aktivt, lakkere, sette på dekaler osv, gjerne bygge en vignett eller påbegynne et diorama. Vi etterlyser også modeller til utstilling (disse er under kontinuerlig oppsyn). (Det er også mulig å sette ut sine egne modeller for salg ved bordet) Så til et annet punkt... vi fikk idag en email om vi kunne tenke oss å delta på Modellmessen til Modellbilens Venner i Borrehallen i Horten den 23 og 24 Oktober. Undertegnende kan godt stille, men jeg vil gjerne ha med meg flere... er det noen som vet at de kan stille denne helgen (også) ? Mvh. Jonny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Veldig bra tiltak, min far er fra Horten. Jeg og han skal ta meg en tur ditt, og om ønskelig kan jeg ta med noen ferdige modeller for display. Syntes også at du skal ta kontakt med Amcar og sportsvogn entusiaster i området for å lage det lille ekstra....Håpert å kjøre eksotisk redsakap fra de milde vinområdene i Italia på det stevne.... bare vi får avklart veteranvogn status og avgifter.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Vel, jeg bor jo i Horten, så jeg kan kanskje bidra med noe? Selv om jeg ikke er aktiv i IPMS Vestfold. Bygger kun fly, så jeg vet ikke hvordan det passer inn i opplegget. Kan alltids stille med noen modeller, om ikke annet. Ragnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny Ree Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 Hallo Andre og Ragnar. Vi tar gjerne imot utlån av modeller for utstilling; det beste er jo mange modeller slik at vi kan få frem mangfoldet i våres hobby (Ellers så kan vi være behjelpelige med å evt. selge modeller for Dere som Dere ikke trenger, ved bordet vårt.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts