Thomas Fossum Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Hei Da er det tid for møte i ipms østlandet på tirsdag 10/8-2010. Vell møtt alle sammen. Mvh Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Og nede i Kr. Sand skal jeg tenke på hva jeg kommer til å glipp av.. sukk.. BTW. Er det noen som vet om noen modellbutikker i: Kr. Sand, Silkeborg og Århus? Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Smallsize har avdeling i Kr.sand... Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted August 7, 2010 Share Posted August 7, 2010 Når du kjører E45 sydover er det et stort skilt med Italeri Robbe osv.. Mener det er ved Randers. Ellers er Århus en stor by og bør ha Hobbysjappe Silkeborg er forøvrig Arendals vennskapsby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Er det cup i år også? Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Pleier ikke cup'en avsluttes til jul da? Eller avslører jeg hvor lenge siden det var jeg var på medlemsmøte sist nå? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Du avslører deg... Det gjør jeg også Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 På desembermøtet er det en egen avstemming blandt de modellene som har vært månedens modell fra perioden forrige desember til november (og som tas med på møtet), for kåring av årets modell. Det er mulig at det er dette som du omtaler som cup. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Ja, det er den månedlige konkurransen vi hadde i 2009. Går den nå i 2010 også? Var det ikke CUP vi kalte den? henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 "Månedens modellbygger" går og går og går - hver måned, uten avbrudd. Men jeg kan ikke huske å hørt betegnelsen "cup" om denne avsemmingen. Og de modeller som har fått flest stemmer på hvert månedsmøte kan altså tas med på desembermøtet for kåring av "årets modell". Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 8, 2010 Share Posted August 8, 2010 Ok. Cup eller ikke cup... vi snakker da om samme sak Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Faller Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Var en del i Århus for ca 10 år siden. Det var et par gode hobbysjapper der da. Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted August 9, 2010 Share Posted August 9, 2010 Avreise til det flate landet i morgen. Får se om jeg klarer å finne noen. Hobbyland er besøkt og klarte faktisk å gå ut uten å handle inn plast.. (men et AFV magasin ble kjøpt. Selv om det var fra 2008.. Må jo ha noe å lese på der nede) Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts