Trygve Jeppestøl Posted August 27, 2010 Share Posted August 27, 2010 Er dette klar oransje fra tamiya? Den kan du viske bort med litt X-20A tynner fra Tamiya på et grillspyd. Vært et forsøk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted August 27, 2010 Author Share Posted August 27, 2010 Er dette klar oransje fra tamiya? Den kan du viske bort med litt X-20A tynner fra Tamiya på et grillspyd. Vært et forsøk... Humbrol nr 1322. Har svært lite Tamiya relaterte produkter foruten diverse plastsett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Dette begynner å nærme seg ferdig, har montert på både hytte og platt. Måtte modifisere litt slik at disse kom på linje. Har også laget hengerfeste. Brukte brakettene til bakstøtgangeren og scratcha resten fra 1mm styren plater og dele-ramme rester. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted August 31, 2010 Share Posted August 31, 2010 såg ut som the real deal det der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted September 2, 2010 Share Posted September 2, 2010 Dette ser veldig bra ut. Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Du verden Mannen med de rette fargene, alt ser så realistisk 80 talls ut. Farge katalogen må du ha arvet fra ei tante, det finnes ikke noe bedre en "høre apparat beige og brune " bilar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Jeppestøl Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Bra fremgang nå. Hengerfestet ble en fin detalj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Takker for kommetarene karer Det blir ingen flere bilder av bilen nå før etter helga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Takker for kommetarene karer Det blir ingen flere bilder av bilen nå før etter helga Gleder meg til å se den på Lørdag. Når drar dere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 Takker for kommetarene karer Det blir ingen flere bilder av bilen nå før etter helga Gleder meg til å se den på Lørdag. Når drar dere? Vi drar imorra, så tidlig som mulig i følge Kjell Terje. Men alt avhenger vel av han da han er den eneste som ikke har fri imorra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Takker for kommetarene karer Det blir ingen flere bilder av bilen nå før etter helga Gleder meg til å se den på Lørdag. Når drar dere? Vi drar imorra, så tidlig som mulig i følge Kjell Terje. Men alt avhenger vel av han da han er den eneste som ikke har fri imorra Kejkt for han å være tøff i trynet da hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 26, 2010 Author Share Posted September 26, 2010 Da har jeg endelig tatt noen bilder av denne som viser produktet. Dog er den ikke helt ferdig, jeg skal montere på speil samt hjulkapsler og må få taki dekalark som passer til printern min slik at jeg får skrevet ut logoer og emblemer. Skal også ha andre skilter på den samt at hele herligheten skal inn i et "garasje" diorama som forhåpentligvis blir ferdig til Skala Den observante ser at det ikke er noe innvendig speil, dette er en tabbe fra min side da jeg rett og slett glemte det. Hadde ikke lyst til å rive bilen i fra hverandre etter at den var limt sammen da jeg oppdaget det så jeg lot det bare være. Nok et observant øye ser det at jeg har endret på oppheng/fjæring på hengeren. Akselen måtte flyttes lenger tilbake pga vippepunktet. I samme slengen endret jeg til torsjonsfjæring i stedet for bladfjærer som jeg hadde tidligere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts