Gå til innhold
  • Bli medlem

Mitsubishi L200 (konvertering fra Dodge D50) Ferdig til NC (Nesten)


Gaute Halsaunet

Anbefalte innlegg

  • Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 3 uker senere...

Da har jeg endelig tatt noen bilder av denne som viser produktet. Dog er den ikke helt ferdig, jeg skal montere på speil samt hjulkapsler og må få taki dekalark som passer til printern min slik at jeg får skrevet ut logoer og emblemer. Skal også ha andre skilter på den samt at hele herligheten skal inn i et "garasje" diorama som forhåpentligvis blir ferdig til Skala :)

DSC01270.jpg

DSC01272.jpg

DSC01275.jpg

DSC01277.jpg

DSC01278.jpg

DSC01285.jpg

Den observante ser at det ikke er noe innvendig speil, dette er en tabbe fra min side da jeg rett og slett glemte det. Hadde ikke lyst til å rive bilen i fra hverandre etter at den var limt sammen da jeg oppdaget det så jeg lot det bare være. Nok et observant øye ser det at jeg har endret på oppheng/fjæring på hengeren. Akselen måtte flyttes lenger tilbake pga vippepunktet. I samme slengen endret jeg til torsjonsfjæring i stedet for bladfjærer som jeg hadde tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.