Håvard S. Nisja Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 ...når dere ikke er i nærheten av en pc: dere kan lese via mobiltelefon. Og hvis nettleseren ikke viser en enkel utgave av forumet, legg til ?wap2 på enden av url'en, så får du ett enkelt brukergrensesnitt for mobil. Ofte klarer programvaren å finne ut av dette selv, men ikke alltid. Hvis nettstedet ikke automagisk gjør det selv, så er url'en: www.ipmsnorge.org/forum/?wap2 Happy surfing! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Dette er jo helt vanvittig! Den teknologiske utviklingen er lynrask! hehehe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 Ja, det er helt utrolig. Jeg synes ikke det er mer en noen år siden internettet kom jeg... Eneste dere må huske er at det også koster dere pr. MB. Teleselskapene tar ågerpriser for datatrafikk over telefonen, så noe nedlasting av filmer og masse bilder er vel ikke ønskelig? Samt at det går tregt... Dere kan faktisk prøve www.ipmsnorge.org/forum/?wap2 på pc'en også. Da får dere et lite glimt av hvordan det ser ut på mobilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Hehe, bra tips Håvard, og vi skal vel ikke se bort fra at det finnes purister der ute som foretrekker wap-grensesnittet på PCen og. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 Ja, det er helt utrolig. Jeg synes ikke det er mer en noen år siden internettet kom jeg... Eneste dere må huske er at det også koster dere pr. MB. Teleselskapene tar ågerpriser for datatrafikk over telefonen, så noe nedlasting av filmer og masse bilder er vel ikke ønskelig? Samt at det går tregt... Vi tar ikke ågerpriser... hehe, dagens reklame... Roy Dere kan faktisk prøve www.ipmsnorge.org/forum/?wap2 på pc'en også. Da får dere et lite glimt av hvordan det ser ut på mobilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts