Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til dere som vil lese forumet...


Anbefalte innlegg

...når dere ikke er i nærheten av en pc: dere kan lese via mobiltelefon.

 

Og hvis nettleseren ikke viser en enkel utgave av forumet, legg til ?wap2 på enden av url'en, så får du ett enkelt brukergrensesnitt for mobil. Ofte klarer programvaren å finne ut av dette selv, men ikke alltid. Hvis nettstedet ikke automagisk gjør det selv, så er url'en:

www.ipmsnorge.org/forum/?wap2

 

Happy surfing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;D Ja, det er helt utrolig. Jeg synes ikke det er mer en noen år siden internettet kom jeg... ;)

 

Eneste dere må huske er at det også koster dere pr. MB. Teleselskapene tar ågerpriser for datatrafikk over telefonen, så noe nedlasting av filmer og masse bilder er vel ikke ønskelig? Samt at det går tregt...

 

Dere kan faktisk prøve www.ipmsnorge.org/forum/?wap2 på pc'en også. Da får dere et lite glimt av hvordan det ser ut på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

;D Ja, det er helt utrolig. Jeg synes ikke det er mer en noen år siden internettet kom jeg... ;)

 

Eneste dere må huske er at det også koster dere pr. MB. Teleselskapene tar ågerpriser for datatrafikk over telefonen, så noe nedlasting av filmer og masse bilder er vel ikke ønskelig? Samt at det går tregt...

 

Vi tar ikke ågerpriser... hehe, dagens reklame...

 

Roy

 

Dere kan faktisk prøve www.ipmsnorge.org/forum/?wap2 på pc'en også. Da får dere et lite glimt av hvordan det ser ut på mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.