Leif Haga Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 Var innom Jaguar Norge med et innrammet bilde av vinneren 2010 og vår kontakt ble veldig glad for det. Bildet henger allerede på veggen. Og da var det så klart ikke noe problem med premie for neste år,en sånn lekker blank katt på sprang,The Leaper. Rot i stasjet,Skala 2011 er rett rundt hjørnet Leif Quote
Niclas.A.Gedde Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 En eller annen gang må jeg se å få ferdig en Jaguar Quote
Stian Høiby Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 nå om dagen,så er det nok kun jens roger som får noe ferdig tror jeg Quote
Jens Håkon Brandal Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 Catchy navn paa det trofeet der. Hyggelig at Jaguar Norge fortsatt vil sponse trofeet. Jens Quote
Knut Børgesen Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 Da er det godt at en Longnose D-type fra Fisher dukket opp i posten hin dagen, eller kanskje en skulle bygget en E-type. Tradisjoner må holdes i hevd, så Jaguar blir det i alle fulle fall. Og takk til Leif for nydelig bilde i posten. Selv konemor måtte inrømme at det var bra Quote
Leif Haga Posted May 3, 2010 Author Posted May 3, 2010 Det var samme bildet som henger hos Jaguar Norge,og vår kontakt der er en kvinne. Kanskje noe i det bildet som tiltaler kvinner ? Leif Quote
Leif Haga Posted March 24, 2011 Author Posted March 24, 2011 The Leaper Throphy Den er litt mindre enn i fjor,ikke for at Jaguar Norge har blitt kjipe,men den store var ikke lagervare akkurat nå. Nice er den lell Leif Quote
Atle Eriksen Posted March 27, 2011 Posted March 27, 2011 The Leaper Throphy Den er litt mindre enn i fjor,ikke for at Jaguar Norge har blitt kjipe,men den store var ikke lagervare akkurat nå. Nice er den lell Leif For å være helt ærlig så syntes jeg den str. som var i år var akkurat passe for det vi driver med, og helt klart en god grunn for meg til å bygge Jaguar. Men det er klart; Insisterer de på å bruke den store katta så er det greit liksom Quote
Recommended Posts