Terje Opsahl Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Årlig modellbilutstilling rett utenfor Gøteborg, har lett, men finner ikke noe info. ER det noen som vet noe? Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Helge Andersen Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Info finner du her http://www.bucksweden.tk/ Tor Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn B. Svendsen Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Grei info, men datoen er feil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dato for BUCK 2009 er lørdag 24. oktober, samme sted som tidligere. hilsen alle-årlig deltager, Jørn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted September 23, 2009 Author Share Posted September 23, 2009 Takk Jørn. Stuset litt over datoen, samme som i fjor og søndag..... Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-Erik Kristiansen Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Når stenger innlevering her? Har ikke vært på BUCK siden 1992 så jeg tenkte det var på tide igjen. Per-Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Når stenger innlevering her? Har ikke vært på BUCK siden 1992 så jeg tenkte det var på tide igjen. Per-Erik Jeg mener å huske at det er kl 12.00 Artig om du tok en tur, så å si alla bilbyggerne fra buskerud kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts