Svein Ivar Braathe Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Er ikke helt sikker på om jeg har postet på riktig sted men..... Det jeg lurer på er hva premien for beste VW i gruppebygginga vår blir/er ? Hvis det er blitt fortalt tidligere så er det bare å se bort ifra denne posten, men jeg har ikke funnet noe om det. Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 3, 2009 Share Posted September 3, 2009 Kan høre med Grenland Auto (VW Audi forhandler) men kan ikke love noe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 Jeg har en Golf 2 grill som jeg kan gi bort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 6, 2009 Share Posted September 6, 2009 jeg har ett golf 3 topplokk jeg kan gi bort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted February 24, 2010 Author Share Posted February 24, 2010 Nå vet ikke jeg hvordan det blir med premiering innen dette gruppebygget. Men det jeg lurer litt på er at siden mitt bidrag sannsynligvis ikke kommer til å stå blant bilene men klasse 2A. Blir jeg med i en eventuell bedømming da tro ? Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Er det noen vits i å ha premie i et gruppebygg da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted February 25, 2010 Author Share Posted February 25, 2010 Er det noen vits i å ha premie i et gruppebygg da? Tja.. egentlig er det vel ikke det som er det viktigste men det var jo det i Porschegruppebygginga den gangen så da tenkte jeg kanskje. Morro er det å bygge uansett Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Vinneren i Hitlervogn klassen får et VW merke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts