Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt gruppebygg med Spitfire/Seafire


Anbefalte innlegg

Vel,

 

med 19 stemmer mot hhv. 10 og 9 til nr. 2 og 3, så blir det Spitfire/Seafire som nytt gruppebygg med egen seksjon her på forumet.

 

Hadde det vært en soleklar nr. 2, så kunne vi vurdert et gruppebygg til, men når det i praksis er to alternativer som deler andreplassen, så tror jeg kanskje vi lar disse to overta stafettpinnen til neste år (om det fremdeles er interesse for dem da).

 

I forhold til å bestemme om det skal tillates "What if" eller ikke, så har det vært ytret ønske om at kun de som deltar i gruppebygget får si noe om dette. Det er ikke praktisk mulig å få til gjennom å bruke vanlig avstemming på forumet, så da må vi gjøre det annerledes.

 

Du som ønsker å delta på gruppebygget, sender meg en PM med ja eller nei til "What if". Frist til søndag.

 

Med 19 stemmer for dette gruppebygget, så forventer jeg tilsvarende antall PMer, og ikke minst, tilsvarende antall nye tråder i denne seksjonen.

 

Tut og kjør!

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Apropos "What if" eller ikke, så gikk fristen for å mene noe om det ut søndag for en uke siden.

 

Åtte stykker mente noe om det, og meningen var delt på midten. 4 for og 4 i mot.

 

Jeg syns det da blir litt rart å skulle nekte noen å bygge en what if-Spitfire om de absolutt vil, og jeg regner heller ikke med at det blir så mange av dem her. Men vi er vel så romslige at vi heller ser en ferdig bygd what if enn en uferdig real-deal når LU 2010 ankommer?  ::)

 

Vi trenger ingen repetisjon av diskusjonen om what if. Når tilbakemeldingene ble som de ble og ikke flere enn 8 tok seg bryet med å mene noe, så tror jeg vi får la det bli sånn.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.