Rune Svendsen Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 http://www.ta.no/video/article4067879.ece Rune S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted January 23, 2009 Share Posted January 23, 2009 Var der på åpninga Visste ikke att Tor Erik Gunstrøm var modell bygger så ikke så ille ut heller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Faller Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Forslag til styret: Send en spesialinvitasjon til Gunstrøm for Landsutstillingen, hvor dere informerer om at "det er registrert" at han er modellbygger og at dere ønsker å vise han hva IPMS driver med. Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Det må jeg si Etter sigende skal også G. Bush senior være en habil modellbygger kanskje vi kan få han over også av andre kjendiser kan nevnes film mannen Peter Jackson og Lars Ulrich i Metallica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Tangerud Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Kan også nevne at Rod Steward er en togbanebygger i verdensklasse og at han pleier å leier ekstra rom for å bygge når han er på turne (men det er kanskje ikke lov å snakke om tog her) Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Det må jeg si Etter sigende skal også G. Bush senior være en habil modellbygger kanskje vi kan få han over også av andre kjendiser kan nevnes film mannen Peter Jackson og Lars Ulrich i Metallica. Hmm, aldri hørt at Lars er modelbygger. Men kan spørre ham i slutten av juli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn M. Gundersen Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 *skryt* F-16'n min står i skapet der oppe, litt stolt -Glenn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Forslag til styret: Send en spesialinvitasjon til Gunstrøm for Landsutstillingen, hvor dere informerer om at "det er registrert" at han er modellbygger og at dere ønsker å vise han hva IPMS driver med. Håvard --------------------------------------------------------------------- Hadde en hyggelig samtale med T E Gunstrøm,han er ikke plastbygger,derimot bygger han hus,hytter osv for privat bruk. Vi ble enige om at jeg sender et par eks av Tuben så han får se hva vi holder på med. Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts