Roar Stensrud Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Jepp. Som sedvanlig. Andre tirsdag i måneden på Kjeller. Vi satser på å kjøre et swap-meet. Så de som har noe modellrelatert de vil bli kvitt, kan ta med dette for salg eller bytte. Vi stabler så lenge vi har plass på bordene. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Da skal jeg komme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Da spørs det om jeg tør å komme Jan (plastikksamler) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Jeg kommer og Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Jeg kommer visst jeg også. Forøvrig skal jeg bygge alle byggesettene mine så derfor blir det ikke noe å bytte vekk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted January 8, 2009 Share Posted January 8, 2009 Hmm... ingenting tull i kalenderen, svigermor på besøk, byggesett i kjelleren jeg kanskje kunne kvitte meg med? Joda, det er ikke utenkelig at jeg også tar turen. Men det er jo lenge til da, så hvem vet... Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts