Jump to content

WoN Fly-in ved Flysamlingen på Gardermoen 14 September

Mats Averkvist

Recommended Posts

Start: Søndag, 14. September 2008 Kl 11:30

Varighet: 3 Timer

Årviss og særdeles trivelig seanse med høy vaffelfaktor. Ifjor var bakgården på Flysamlingen full av fly og rundt 500 besøkende! Sjelden anledning til å bli tatt imot med åpne og fleksible armer på vår hovedflyplass. Åpen for warbirds/warbugs/klassikere. Ta kontakt med Øyvind før 1/9 for å sikre deg slot.

Efterfølges som regel av litt intens jordehopping med halehjulsmaskiner hos vennligsinnede bønder som innehar nytreskede jorder i nærområdet.

Kontaktinfo:

Øyvind Ellingsen P 67 55 03 14

Her må jeg desverre komme med dårlige nyheter !

"Fly-in" er en del av Venneforeningens dag, og det er også Venneforeningen på Gardermoen som står bak alt.

Desverre har det oppstått omstendigheter som medfører at vi må avlyse Venneforenigens dag, inkludert WoN`s

"fly-in". Så alle arrangementer som var planlagt 14. sep. på Gardermoen er avlyst!

Bertil

Nils Bertil Bakken

Styreleder

Forsvarets flysamling Gardermoen, Venneforeningen

Sorry, det kan jeg desverre ikke svare deg på. Disse sidene håndteres av Stiftelsen Militærhistorisk Forum Østlandet og Venneforeningen har ikke noe med de å gjøre. De har tidligere fått tilbud om hjelp, men.....

Synes også det er dumt at de ikke fungerer, det gjør det vanskelig for publikum vedr. åpningstider osv.

Slik er det - beklager men jeg kan ikke gi det noen bedre forklaring...

Bertil