Gå til innhold
  • Bli medlem

WoN Fly-in ved Flysamlingen på Gardermoen 14 September


Mats Averkvist

Anbefalte innlegg

Start: Søndag, 14. September 2008 Kl 11:30

Varighet: 3 Timer

 

Årviss og særdeles trivelig seanse med høy vaffelfaktor. Ifjor var bakgården på Flysamlingen full av fly og rundt 500 besøkende! Sjelden anledning til å bli tatt imot med åpne og fleksible armer på vår hovedflyplass. Åpen for warbirds/warbugs/klassikere. Ta kontakt med Øyvind før 1/9 for å sikre deg slot.

 

Efterfølges som regel av litt intens jordehopping med halehjulsmaskiner hos vennligsinnede bønder som innehar nytreskede jorder i nærområdet.

 

Kontaktinfo:

Øyvind Ellingsen P 67 55 03 14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg desverre komme med dårlige nyheter !

"Fly-in" er en del av Venneforeningens dag, og det er også Venneforeningen på Gardermoen som står bak alt.

Desverre har det oppstått omstendigheter som medfører at vi må avlyse Venneforenigens dag, inkludert WoN`s

"fly-in". Så alle arrangementer som var planlagt 14. sep. på Gardermoen er avlyst!

 

Bertil

 

 

Nils Bertil Bakken

Styreleder

Forsvarets flysamling Gardermoen, Venneforeningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, det kan jeg desverre ikke svare deg på. Disse sidene håndteres av Stiftelsen Militærhistorisk Forum Østlandet og Venneforeningen har ikke noe med de å gjøre. De har tidligere fått tilbud om hjelp, men.....

Synes også det er dumt at de ikke fungerer, det gjør det vanskelig for publikum vedr. åpningstider osv.

Slik er det - beklager men jeg kan ikke gi det noen bedre forklaring...

 

Bertil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.