Mats Averkvist Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Start: Søndag, 14. September 2008 Kl 11:30 Varighet: 3 Timer Årviss og særdeles trivelig seanse med høy vaffelfaktor. Ifjor var bakgården på Flysamlingen full av fly og rundt 500 besøkende! Sjelden anledning til å bli tatt imot med åpne og fleksible armer på vår hovedflyplass. Åpen for warbirds/warbugs/klassikere. Ta kontakt med Øyvind før 1/9 for å sikre deg slot. Efterfølges som regel av litt intens jordehopping med halehjulsmaskiner hos vennligsinnede bønder som innehar nytreskede jorder i nærområdet. Kontaktinfo: Øyvind Ellingsen P 67 55 03 14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Bertil Bakken Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Her må jeg desverre komme med dårlige nyheter ! "Fly-in" er en del av Venneforeningens dag, og det er også Venneforeningen på Gardermoen som står bak alt. Desverre har det oppstått omstendigheter som medfører at vi må avlyse Venneforenigens dag, inkludert WoN`s "fly-in". Så alle arrangementer som var planlagt 14. sep. på Gardermoen er avlyst! Bertil Nils Bertil Bakken Styreleder Forsvarets flysamling Gardermoen, Venneforeningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted September 1, 2008 Author Share Posted September 1, 2008 :'( :'( :'( Hvorfor fungerer ikke Flysamlingens hjemmesider forresten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Bertil Bakken Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Sorry, det kan jeg desverre ikke svare deg på. Disse sidene håndteres av Stiftelsen Militærhistorisk Forum Østlandet og Venneforeningen har ikke noe med de å gjøre. De har tidligere fått tilbud om hjelp, men..... Synes også det er dumt at de ikke fungerer, det gjør det vanskelig for publikum vedr. åpningstider osv. Slik er det - beklager men jeg kan ikke gi det noen bedre forklaring... Bertil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 1, 2008 Share Posted September 1, 2008 Finnes det noen kontaktperson for Stiftelsen Militærhistorisk Forum Østlandet ? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts