Gå til innhold
  • Bli medlem

Status for gruppebygg


Arild Moland

Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

jeg har nå oppdatert status for noen av gruppebyggene som har gått her.

 

Har opprettet et delforum kalt "Avsluttede gruppebygg" der jeg har dumpet følgende gruppebygg som jeg mener er ferdige:

 

  • F-16 (frist SC)
  • Norseman
  • Porsche
  • Ghia

 

Status for de øvrige er da at Afrika og Ferrari går til LK 2009, "Fra Spitfire til F-16" er et kvasigruppebygg som går til alt er ferdig, Hetzer-bygget har ingen frist såvidt jeg kan se (?) og sjøfly-bygget hadde frist til 1. september i år, men der begynner folk å miste motet.

 

Det er mao åpning for nye gruppebygg innen ulike sjangre. Vi tåler vel maks to gruppebygg per sjanger.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når opptil flere av deltakerne i Sjøfly-gruppa nå har talt varmt for å avvikle den, er den nå flyttet til Avsluttet-seksjonen, og de [Tildelte] byggetrådene er flyttet tilbake til "Fra Spitfire til F-16"-gruppa. Såvidt jeg kan se, ble Jens Håkon ferdig med en Catalina, som eneste av sjøfly-gjengen. Men, som André var inne på, så var kanskje prosjektene i overkant heftige i forhold til fristen.  8)

 

Vel, kjører vi ny avstemming for å velge mellom de to neste på lista fra vårens avstemming da, eller? Der fikk jo Starfighter 7 stemmer mot Spitfire/Seafires 8. Så jevnt at det kanskje er greit å kjøre en definitiv avstemming for å velge mellom de to som skilte seg ut fra røkla.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.