Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei hei,

jeg har nå oppdatert status for noen av gruppebyggene som har gått her.

Har opprettet et delforum kalt "Avsluttede gruppebygg" der jeg har dumpet følgende gruppebygg som jeg mener er ferdige:

• F-16 (frist SC)
  • Norseman
  • Porsche
  • Ghia

Status for de øvrige er da at Afrika og Ferrari går til LK 2009, "Fra Spitfire til F-16" er et kvasigruppebygg som går til alt er ferdig, Hetzer-bygget har ingen frist såvidt jeg kan se (?) og sjøfly-bygget hadde frist til 1. september i år, men der begynner folk å miste motet.

Det er mao åpning for nye gruppebygg innen ulike sjangre. Vi tåler vel maks to gruppebygg per sjanger.

Arild :)

Posted

Noen av sjøflyprosjektene har sitt opphav i "Fra Spitfire til F-16". Det vil være fint om du vil flytte disse trådene tilbake dit når sjøflygruppebygginga avsluttes. Jeg bruker nemlig den gruppa til å ha orden på status for modellene som er bygd eller skal bygges for monteret.

Nils

Posted

Når opptil flere av deltakerne i Sjøfly-gruppa nå har talt varmt for å avvikle den, er den nå flyttet til Avsluttet-seksjonen, og de [Tildelte] byggetrådene er flyttet tilbake til "Fra Spitfire til F-16"-gruppa. Såvidt jeg kan se, ble Jens Håkon ferdig med en Catalina, som eneste av sjøfly-gjengen. Men, som André var inne på, så var kanskje prosjektene i overkant heftige i forhold til fristen.  8)

Vel, kjører vi ny avstemming for å velge mellom de to neste på lista fra vårens avstemming da, eller? Der fikk jo Starfighter 7 stemmer mot Spitfire/Seafires 8. Så jevnt at det kanskje er greit å kjøre en definitiv avstemming for å velge mellom de to som skilte seg ut fra røkla.

Arild :)