Morten Håland Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 Dette er siste møtet før utstillinga... Kom igjen!!! Anton, Torgeir etc........ ( neida, det var ikke noe hint.. ) Quote
Anton Chumak Posted August 8, 2008 Posted August 8, 2008 Joa, das epic big shprenger team kommer nok. Quote
Torgeir Eikeland Posted August 9, 2008 Posted August 9, 2008 Jawohl. Vi har noe vi må gjøre klart for demolition. Quote
Torgeir Eikeland Posted August 9, 2008 Posted August 9, 2008 Vi skulle hatt en schprengfly også. Roy har en haug uavsluttede fly på skammens hylle, men han nekter å gå med på at for eksempel Mig29 i 1/32, Hawker Hunter, Tu 95 Bear eller det digre Hind-helikopteret bør ofres til modellbyggergudene for å sikre økt ferdigstillingsfrekvens for oss alle. Og da jeg foreslo å ofre Nimroden ble han helt vill i blikket. Han har forresten en diiiger halvferdig modell av USS Enterprise også når jeg tenker meg om. Er det noen her som er i besittelse av passende sprengstoff? Trgr Quote
Anton Chumak Posted August 9, 2008 Posted August 9, 2008 Vi skulle hatt en schprengfly også. Roy har en haug uavsluttede fly på skammens hylle, men han nekter å gå med på at for eksempel Mig29 i 1/32, Hawker Hunter, Tu 95 Bear eller det digre Hind-helikopteret bør ofres til modellbyggergudene for å sikre økt ferdigstillingsfrekvens for oss alle. Trgr Takk og lov... Quote
Torgeir Eikeland Posted August 9, 2008 Posted August 9, 2008 Nåja. Jeg har et kamov jeg kan smekke sammen, men det er strengt tatt litt lite.... Quote
Torgeir Eikeland Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 På Kanonmuseet på Møvig. Og hvis du har tenkt deg dit og ikke er lokalkjent må du ta kontakt for guiding. Quote
Terje Rønningbakken Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 På Kanonmuseet på Møvig. Og hvis du har tenkt deg dit og ikke er lokalkjent må du ta kontakt for guiding. Hadde vært gøy det Quote
Anton Chumak Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 Velkommen! men får å komme inn så må du ha bevis på at du har bygget lada model... Quote
Terje Rønningbakken Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 Velkommen! men får å komme inn så må du ha bevis på at du har bygget lada model... nja har ikke bygd den ferdig men den er basert på en Fiat 131 så den blir fedig neste SC håper jeg Quote
Anton Chumak Posted August 10, 2008 Posted August 10, 2008 nja har ikke bygd den ferdig men den er basert på en Fiat 131 så den blir fedig neste SC håper jeg Adgang forbutskji na Kanon sabranija. Quote
Recommended Posts