Atle Eriksen Posted July 23, 2008 Posted July 23, 2008 Kan ikke se at det har kommet opp noen resultater fra Juni i lista. Må følge med vettu Holde konkurrentene bak Quote
Per Erik Karlsen Posted July 23, 2008 Posted July 23, 2008 Det var ikke noe møte i juni. Hm.Lurer på hvem jeg satt og pratet med den kvelden 10 Juni på Strømmen da jeg :'( Har en svak erindring om at det var noe plastgreier vi snakket om. Per Erik Quote
Stian Svendsen Posted July 23, 2008 Posted July 23, 2008 Det var ikke noe møte i juni. Hm.Lurer på hvem jeg satt og pratet med den kvelden 10 Juni på Strømmen da jeg :'( Har en svak erindring om at det var noe plastgreier vi snakket om. Per Erik juni juni juni IKKE juli nei hehe sorry sorry Quote
Henrik Melvold Posted July 23, 2008 Posted July 23, 2008 Roar sender sikker resultatene til meg så snart han har lest denne tråden Henrik Quote
Henrik Melvold Posted July 26, 2008 Posted July 26, 2008 Da er listen for årets modellbygger hos IPMS Østlandet oppdatert med resultater fra Juni. Tett i toppen, så her kan mye skje. Henrik Quote
Atle Eriksen Posted August 1, 2008 Author Posted August 1, 2008 Da er listen for årets modellbygger hos IPMS Østlandet oppdatert med resultater fra Juni. Tett i toppen, så her kan mye skje. Henrik Dæggern gitt. Her må det jobbes......eh.. bygges! Quote
Recommended Posts