Stian Svendsen Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Om jeg ikke tar feil så er det vel møte igjen nå på tirsdagen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Om jeg ikke tar feil så er det vel møte igjen nå på tirsdagen ? Tror du tar feil ? andre tirsdagen er vel 13 Mai. Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 5, 2008 Author Share Posted May 5, 2008 Om jeg ikke tar feil så er det vel møte igjen nå på tirsdagen ? Tror du tar feil ? andre tirsdagen er vel 13 Mai. Niclas Det var som F**** jeg har sett feil på kalenderen, det betyr at jeg ikke kan neste tirsdag. Dermed må jeg dumpe litt saker hos deg Niclas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Om jeg ikke tar feil så er det vel møte igjen nå på tirsdagen ? Tror du tar feil ? andre tirsdagen er vel 13 Mai. Niclas Det var som F**** jeg har sett feil på kalenderen, det betyr at jeg ikke kan neste tirsdag. Dermed må jeg dumpe litt saker hos deg Niclas. OK Skal jobbe på Simrad fra i morgen av Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Erik Hagen Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Hei, Hvis det er PC/projektor tilgjengelig 13 Mai, kan jeg vise bilder fra Marshallmuseet i Overloon (mest panser og AFV WW2) Eders Knut Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Helt korrekt oppfattet av hr. Gedde. Andre tirsdagen i mai er den 13 mai. Var det noen som var der i dag? R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Helt korrekt oppfattet av hr. Gedde. Andre tirsdagen i mai er den 13 mai. Var det noen som var der i dag? R. Da bytta jeg dato jeg, men siden jeg ikke kan neste uke, så har Niclas sagt seg villig til å ta i mot egg til meg, Roar. Fint om du kommer med en PM med sum og kontonr. Håvard Faller: Han har også med ditt byggesett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Faller Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Mottatt. Jeg forsøker, men garanterer ikke oppmøte. Jeg håper ikke folk blir lei av å frakte andres byggesett. Som sagt, så kan jeg også plukke settene opp i Oslo-området (helst øst). Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Mottatt. Jeg forsøker, men garanterer ikke oppmøte. Jeg håper ikke folk blir lei av å frakte andres byggesett. Som sagt, så kan jeg også plukke settene opp i Oslo-området (helst øst). Håvard Jeg bare vidreformdiler den info du ga meg til han på PM jeg, så går det nok bra Er vel bare gøy å hjelpe en og annen palstjunky, dessuten får jo settene en ganske artig frakt vei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts