Anton Chumak Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 Team "spreng yankkis fly" lover å vise en show. Håper mest mulig folk kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Moe Posted April 29, 2008 Share Posted April 29, 2008 skal nokk få lurt me gmed på detta mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bugace Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Da blir krasj for meg i år! Sitter og koser meg på Kreta Lørdag , og kjem heim alt for seint søndag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Edit... borte!! By the way så kommer det ganske snart mer info om årets største begivenhet (på høyde med Quart) i forumet lengre ned på forsiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 får vel snike meg igjennom Sørlandsporten jeg da å besøke sørlandet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Vi faar med oss det viktigste - loerdagen samt grilling og modellofringen, men fergen gaar fra Stavanger klokken 17 paa soendag... Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Kan man ikke ta helgen før ?? jeg jobber den helga og det er ett helvete å få fri i sommerferien.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Team "spreng yankkis fly" lover å vise en show. Håper mest mulig folk kommer. For ikke å snakke om "Das Schprengmobile" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Dette kan bli fornøyelig, stiller med sprengbongbonger og årgangsplast. For å bevare terrorbalansen må vi nok sprenge noen russiske bombefly også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Du har ikke en NSM rakettmotor du kan ta med deg da Andre? Bare saann for aa teste terrorberedskapen paa Kjevik:) Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 For ikke å snakke om "Das Schprengmobile" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Roger Hansvoll Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Du har ikke en NSM rakettmotor du kan ta med deg da Andre? Bare saann for aa teste terrorberedskapen paa Kjevik:) Jens De virker ikke. JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Du har ikke en NSM rakettmotor du kan ta med deg da Andre? Bare saann for aa teste terrorberedskapen paa Kjevik:) Jens De virker ikke. JR Hehe. Er det snakk om den raketten som ble testet ut i USA men rørte seg ikke av flekken? La merke til det på frontsiden på et eller annet avis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Da jeg var ved Kongsberg selv saa foretok Sjoeforsvaret noen proevefyring av Pingvin, men det gikk ikke saa bra. Paa den annen side hadde vel motorene gaatt ut paa dato, men KOG valgte aa legge godviljen til og faa problemet loest selv om de egentlig ikke var ansvarlige... Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Dårlig helg for min del, men hvis jeg får avløsning, så har jeg tenkt å bruke opp et par av fridagene mine på dette. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Dårlig helg for min del, men hvis jeg får avløsning, så har jeg tenkt å bruke opp et par av fridagene mine på dette. R. Holy cræpern! Andre år på rad nå Roar! Din sjef er i trøbbel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Vi holder nok på med å starte opp på jobben etter sommerferien på det tidspunktet når SC 2008 avholdes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts