Per Einar Jansen Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 :) http://airforcephotos.luftkrigsskolen.no/DesktopModules/Repository/MakeThumbnail.aspx?tabid=53&id=1155 mvh Per Einar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 Rimelig skjoldete den der ja. Så, det åpner faktisk for litt væring på norske F-16 modeller selv om det er unntaket at de ser ut slik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 Det vanlige griseriet rundt kanonen i forbindelse med skyting samt drivstoffsøl på ryggen, antar jeg, men hva er årsaken til flekken i underkant av cockpitglasset? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 Hva i all verden har de gjort paa ryggen? Ser ut som de har byttet paneler med et fly i to/trefarge skjema eller saa har de flekklakket den med det de hadde for haanden. Pga 331 merkingen, saa regner jeg med at dette flyet skal inn til Falcon STAR overhaling og ommaling rimelig snart? Naar er bildet tatt? Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 Utrolig stilig.......ser nesten gresk ut.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted April 11, 2008 Share Posted April 11, 2008 OK, hvem tør å male sin norske F-16 på denne måten? Det skulle jammen bli noe som skiller seg ut på bordet. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bugace Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 OK, hvem tør å male sin norske F-16 på denne måten? Det skulle jammen bli noe som skiller seg ut på bordet. Arild Der beit eg nesten på gitt! Om Jens Håkon bygger den Franske kryssaren, så hopper eg på denna.................Hold deg vekk frå den, OK Jens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 Avtale Tor Henning:) Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Fantastisk. Jeg har jo en F-16 som jeg "driver" og bygger. Når jeg ser dette bildet danner det seg et bilde av hvordan den modellen skal trakteres. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts