Nils Mathisrud Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Jeg trenger vel ikke si hvilken klasse jeg stiller i, vel. Den som har mest stæsj vinner. Vel, dette er resin etc. til to modeller (minst). Og det må tilføyes at jo høyere man legger lista, jo større fallhøyde er det. Jeg har ennå ikke bestemt meg for hva jeg skal bruke. Men jeg trooor jeg vil bygge en pre-MLU maskin med pingvinraketter. Nå må jeg bare se om om jeg finner et byggesett som jeg kan bruke disse delene på ..... :'( Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Du skal ha ferdig to F-16 til 1. juni da? Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted December 24, 2007 Author Share Posted December 24, 2007 Nei, det får holde med én. Den andre skal jeg spare til senere. Nils PS. Jeg bommet visst litt med tittelen. Har døpt pm denne til "Åpen klasse" nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted December 24, 2007 Author Share Posted December 24, 2007 Jaggu fant jeg ikke et byggesett i skapet også. Helt jomfruelig i uåpne poser. Da er det bare å finne fram øksa.... Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 I gang allerede? Jeg får vel få ferdig hobbyrommet først, før jeg kan starte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Jøss du har jo Settet så du kan stille i rett fra esken klasse også Fristende å begynne på noe nytt, men så lenge jeg har godt påbegynte prosjekter er det vel litt dumt... Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 .og jammen falt jeg ikke over litt referanser også.... http://www.f-16.net/f-16_users_article12.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted December 24, 2007 Share Posted December 24, 2007 Jeg trenger vel ikke si hvilken klasse jeg stiller i, vel. Den som har mest stæsj vinner. Nils Jeg er nok allerede slått dersom det er stæsjet det kommer an på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts