Kjetil Olsen Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 Hei Takk for kommentarene. Den gule er dessert yellow, fra Vallejo. Har hatt en liten dråpe hvitt i også. Den grønne og brune, er Tamiya. Det er Brick red, og olive green. Jeg kommer til å tørrbørste, slik at jeg ender opp med lysere farger. Vasken ble nok litt i overkant sterk denne gangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Aha, på den måten. Lakkert med Vallejo og Tamiya, mao. Gleder meg til fortsettelsen! Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Veldig godt arbeid dette her Kjetil! Hvor lyse eller mørke fargene skal være, kan diskuteres ad infinitum - men det har vel vært de rigeur en tid nå, å holde dem ganske lyse.... Vogna ser fin ut, enig i tidligere kommentarer om gummibanen på hjula dine, smart metode og supert resultat. Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts