Ruben Husberg Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Hei, Da var det tid for møte igjen. Samme plass som alltid, nemlig Flyhistorisk Museum Sola, inngang på baksiden. Og vi starter kl 19.00. Det blir visning av bilder fra Telford på storskjerm. Alle er velkommen, og spesielt evt. nye fjes ! Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted November 29, 2007 Author Share Posted November 29, 2007 Årets siste møte er herved over. Vi var 10 stk som tok turen i drittværet, for en god drøs og for å se Kyrres bilder fra Telford. Vi ble enige om å prøve med å ha møtene i 2008 på den siste mandagen i måneden, så får vi se om det er med på å øke fremmøtet enda mere. Under kan dere se Kyrre i fri dresur.... Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Lien Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Pokker og! Jeg måtte jobbe :'( Så da blir det ikke noe i desember? Jeg blir underernært på plast prat Burde være møte siste mandag hver uke spør du meg Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted December 1, 2007 Share Posted December 1, 2007 Årets siste møte er herved over. Vi var 10 stk som tok turen i drittværet, for en god drøs og for å se Kyrres bilder fra Telford. Vi ble enige om å prøve med å ha møtene i 2008 på den siste mandagen i måneden, så får vi se om det er med på å øke fremmøtet enda mere. Under kan dere se Kyrre i fri dresur.... Happy modelling, Ruben Ruben, bildet virker ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted December 2, 2007 Author Share Posted December 2, 2007 Hei Anton, De vises på min skjem iallefall ?? Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Hjelper ikke å velge "vis bilde" og prøvde å skifte på img taggene uten at det hjalp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Ikke bare Anton som ikke får frem bilde :'(. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Jeg så bildet første gang jeg gikk inn på tråden. Siden har det vært blankt. Er det båndbreddebegrensninger som gjør seg gjeldende her, og at det bare er pga. lokal cache hos Ruben som gjør at han ser det? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted December 2, 2007 Share Posted December 2, 2007 Det er nok den lokale kæsjen hos Ruben som gjelder. Bildet er faktisk fjernet. Var inne på albumet og kikket. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted December 3, 2007 Author Share Posted December 3, 2007 Det er nok den lokale kæsjen hos Ruben som gjelder. Bildet er faktisk fjernet. Var inne på albumet og kikket. K Er det rart jeg river meg i håret og begynner å lure på om jeg skal gå til samme frisør som Kyrre.... Bildet er nå på plass igjen på photobucket.... Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts