Nils Mathisrud Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Noen som føler seg kallet? Det skal visstnik finnes en i et diorama på Gardermoen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Jeg har et ikke påbegynt sett om det er noen som sliter med fritidsproblemer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 23, 2007 Author Share Posted September 23, 2007 Hva med deg selv, Mats? Men det må bli med norske rundeller, ikke kronmärken. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted September 23, 2007 Share Posted September 23, 2007 Haah! Jeg har i hvert fall ganske mye referansebilder på denne her: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Dersom Mats ikke bygger, kan jeg alltids tilby denne modellen. Dekalene har fått litt gulsott i det hvite, men det kan vel fikses. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Jeg har også liggende et byggesett som jeg har kjøpt i Sverige, som seg hør og bør for denne flytypen. Det var i pose, ikke i eske. Det ga et lite flashback til Airfix' glansdager, så jeg bare måtte kjøpe det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 24, 2007 Author Share Posted September 24, 2007 Du kan sette modellen i sterkt sollys noen dager, så forsvinner kanskje gulskjæret? Hvis dere har noe sterkt sollys på dine kanter da ....? :'( Jeg mener Heller gjorde en bommert med dekalene, at bokstavene ikke kom i riktig rekkefølge. Jeg tror det skal være U-AT på høyre side. Men dette kan Per Einar alt om. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 ...og hva anbefaler fargepolitiet for blandningforhold for denne gulfargen?... ...Humbrol... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Det har vært noen solgløtt de siste dagene, men det spørs om det er nok til å påvirke dekalene. Er rekkefølga på bokstavene feil, burde det være lett å fikse på neste modell. Ellers hadde jeg tenkt å lage en Safir med bare nummermerking på halen og en noe rødere day glo- farge. Jeg brukte Insignia gul H 154 på modellen min, trur jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts