André Kristoffersen Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Tenkte dette kunne være av interesse for noen som sysler med den radiostyrte delen hobbyen og skala forbilder. Dette er et som sagt et skalastevne, mye fint å se i luften, på bakken og å kjøpe http://www.modellfly.info/Terminliste/terminlisten.asp?Klasse=Skala Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Noe bugs med den linken André.........får ikke åpnet den jeg...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted August 31, 2007 Author Share Posted August 31, 2007 Nei jeg får den heller ikke til å funke. Uansett det er neste helg den 8 og 9 ende og starter kl 10 00. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Du skal vel dit regner jeg med.............for å fly din egen Bottolfracer.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted September 2, 2007 Author Share Posted September 2, 2007 Kommer til å ta en liten titt på Lørdag ja. Bottolf vil ikke delta i år til stor lettelse for publikum og eventuelle biler på parkeringsplassen. Gee Bee raceren har langt igjen til opertativ flukt. Tror det kan bli litt av hvert å se på. Pleier å være endel heftige krasj som spriter opp showet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted September 2, 2007 Share Posted September 2, 2007 Slett ikke umulig at jeg kommer en tur dit selv........har blitt noen år siden sist nå..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts