Per Erik Karlsen Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Blir jo rimelig rå, når den blir ferdig denne her da.Trivelig prosjekt å følge Per Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Tja "trivelig og når ferdig", er ting som får hårene til å reise seg på armen. Det er jo satt en slutt dato for gruppebygget 1 sept, arbeidsbenken har jo mye annet snadder som venter så jeg får se om det går. Kan jo hende moderatorene kunne få datoen til å skli litt i tid . Nils har vel et ikke ubetydelig tidspress på sin JU-52 skulle jeg tro Sommeren er ikke den mest produktive tiden. Det egner seg godt å sitte ute å pusse og lime sammen denne. Hovedstrukturene er meget tunge og sendes ikke på flukt ved litt flau bris. Så fort jeg får stappet inn litt saker i cockpit og kanon tårn, burde det være grei skuring. Jeg slipper understell og lakkeringen er ganske standard. Modelle blir nok montert på "museum" stand: edeltreplate, med messing søyler som holder den i flukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts