Vidar Ringstad Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Er det noen som har tenkt seg på byggemøte på Haugenstua førstkommende onsdag? Jeg regner med at det blir det siste på vi har der :'(. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Jeg kommer, enten det blir med eller uten kake (men jeg smaker jo selvsagt) .... Jeg har tenkt å bygge en jig til Norseman-modellen min. Noe slikt har jeg aldri prøvd før så det kan bli spennede. Jeg tar med noen Norsemanbøker også, i tilfelle noen skulle være interessert. Nils PS. Jeg lærte visst på skolen at man ikke skulle starte alle setninger med "jeg" ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted March 26, 2007 Share Posted March 26, 2007 Blir nesten rene gravølet da. Ikke umulig jeg stiller opp. Når ca klokke er det folk der ? Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted March 26, 2007 Author Share Posted March 26, 2007 Regner med at jeg er der ca kl.1730 . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Fosshaug Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Jeg tar en tur også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heiko Martin Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Jeg vil også kommer. Må slappe av litt før eksamen. Heiko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Nei nå ble jammen kjedelig på jobben igjen og sola skinner ute Tror jeg drar innover til Haugenstua istedet jeg gitt Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted March 28, 2007 Author Share Posted March 28, 2007 Bra at det er flere som kommer . Har litt washing og tørrbørsting jeg skal i gjennom i kveld . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 Jeg må male litt 1/48 Panther så jeg kommer jeg også! Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts