Arild Moland Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Dette emnet har blitt flyttet til Generelt. [iurl]http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=3016.0[/iurl] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Arild da, det er ikke pent å flytte emnet mens jeg skriver svar. Nå ligger jo svaret i en annen tråd enn spørsmålet ...... Nils Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 27, 2007 Author Share Posted February 27, 2007 Å ti still med deg. Du pleier å ville ha ryddige tråder som holder seg til tema, så nå tenkte jeg at jeg skulle være snill og flytte Reidars spørsmål ut i egen tråd (så får andre som er interesserte også øye på det). Som takk for at jeg har hjulpet deg med å holde tråden din fri for avsporinger, så får du lov til å poste svaret ditt på nytt i den nye tråden, og slette det gamle svaret fra din egen tråd. Arild Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts