Gå til innhold
  • Bli medlem

Aktiviteter/utstillere På LU 2007


Gjest Smallsize

Anbefalte innlegg

Gjest Smallsize

Hei Alle sammen

Nå begynner det å dra seg til. Dette kommer til LU

 

Forhandlere

HOBBYHUSET Kristiansand (Håper Morten for gravd seg ut av snøen)

Vil vise sine siste nyheter og spesialiteter som

Represnterer PLUS Model i Norge og har sikker mange gode tilbud.

Ellers et stort sortiment av byggesett.

 

NMJ Strømmen Representert av Knut Moe vil selge Landskaps materiel og tilbehør til diorama bygging.

Represnterer Woodland ,Mininatur Artitec.Heki.Silfloor ...

Kommer med masse varer til LU 2007.

 

Smallsize/Hobbyland

Satser Stort i År med stort Sortiment og mange gode tilbud

Siste nytt fra alle produsenter Stort Fokus på AMT-Trumpeter-Dragon-Special Hobby-Hasegawa-Revell-Tamiya Extara crylick,Etc

Nyheter i År Mig Produktion-Abtailung-Vallieo-Hobbyboss.MissionModels.

 

Sindcore Peter Sinderlid fra Sverge

Skandinavisk Importør av Roden-MiniArt-UM Models vi vise sitt sortiment for første gang i Norge

Har satt opp premier og sponser IPMS Med disse

 

Arild Kjerås Mannen bak profiler av Norske fly i Norge vil vise og selge sine produkter på LU

 

Sten Arne Byrde fantastisk god fly fotograf vil selge noen av sine beste Shots i stort format ferdig innrammet.

 

Nils og Mads Vil lanser sin nye bok om Norseman på LU Her kan man sikkert sikre seg et signert eksemplar.

 

Ruben Husberg vil selge sine Nye decaler Bla. det Nye arket med SAS 737 i 1/144

 

Asgeir Stordal vil sette opp en Work Shop og vise sine kunster med Bøying og lodding av messing og fotoetch.bruk og demo av verktøy til formålet.her er det bare å følge med denne mannen er GURU I NORGE på dette feltet.

 

Per Einar Jannsen Vil holde foredrag og lysbildeshow Lørdag og Søndag

 

Flere av Våre medlemmer vil også selge deler av sine sammliger på LU.

 

 

Dette er sikkre aktiviteter og vi jobber med flere ,men dette er ikke klarlagt ennå.

 

Vellkommen til LU 2007

 

Lars ;D

 

 

her er det bare å følge med denne mannen er GURU I NORGE på dette feltet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir knall, kan nesten ikke vente. Håper bare det blir en lomme i programmet så jeg rekker en tur opp til Flysamlingen med kamera målebånd og notisblokk....... :thumb:

 

Bare en liten tanke....

Hadde det gått an at noen filmer det som måtte være av workshops? Og legger ut en komprimert utgave på IPMS-siden?

Tenker på loddedemo og evt hvis noen viser bygging av baser som vi har snakka om i en annen tråd....

Hadde sikkert vært greit for de medlemmene som ikke kommer seg til LU å se også dette.

Dette kan jo være noe som kan ligge i en "Members only"-del av IPMS-siden, sammen med artikler, referanser ol. På denne måten vil jo gulroten for å melde seg inn bli enda større også.... :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det ble nevnt på siste Østlandsmøte at det kanskje skulle settes opp byggebord hvor juniorer kunne sette seg ned å bygge, men veiledning av de mer erfarne. Blir det noe av det? Mine sønner kunne veldig gjerne tenke seg å bygge (de har med modeller selv), og de håper at Vidar er tilstede for en modellprat eller flere.

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si en ting:

 

Nils,det der hadde vært knall! :thumb:

Vi nybegynnere er glade til å suge inn så mye kunnskap som mulig,og "junior byggebordet" og "beste nykommer" er helt knalle ideer til rekruttering og veiledning. :thumb:

 

Selvom jeg ikke kommer til LU, så vil jeg bare si det på vegne av oss nybegynnere,dette her er uten tvil jækla bra saker. :praise:

 

Så jeg håper virkelig at dette blir gjennomført og at så mange junioer som mulig stiller opp (jeg husker at jeg svetta litt på den første gangen jeg møtte noen av dere sykinger  :P) for dette er god inngangs bilett... :thumb:

Jeg håper også at det er mange som tørr å gi veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nevnt på siste Østlandsmøte at det kanskje skulle settes opp byggebord hvor juniorer kunne sette seg ned å bygge, men veiledning av de mer erfarne. Blir det noe av det? Mine sønner kunne veldig gjerne tenke seg å bygge (de har med modeller selv), og de håper at Vidar er tilstede for en modellprat eller flere.

 

Nils

 

Det var vel snakk om at de settene vi fikk til IPMS for litt siden av en meget gavmild person skulle brukes til dette. Jeg vet ikke om det er organisert noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble nevnt på siste Østlandsmøte at det kanskje skulle settes opp byggebord hvor juniorer kunne sette seg ned å bygge, men veiledning av de mer erfarne. Blir det noe av det? Mine sønner kunne veldig gjerne tenke seg å bygge (de har med modeller selv), og de håper at Vidar er tilstede for en modellprat eller flere.

 

Nils

 

Vidar er til stede wOOt.

Hadde håpet at vi skulle få til en landskapskveld i bytte mot en figurmalingskveld med

gutta dine og jeg,Nils :thumb:.

 

Vidar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vil bare si det på vegne av oss nybegynnere,dette her er uten tvil jækla bra saker. :praise:

 

 

Støttes! Å føle seg velkommen i dette miljøet er i alle fall null problem :thumb: Jeg tror også jeg kunne lært like mye av å se "storegutta" in action. Men det er kanskje det man har Haugenstua/Kanonen til...

Hvis det blir noe av og jeg benytter meg av tilbudet, blir det nok å snekre sammen PZL.P11c-cockpit. Ikke tilfeldigvis noen som lager landskap og får hjelp av Vidar eller noen andre som kan det? Sånn til allmenn beskuelse ;)

 

Sondre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.