Leif Haga Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Har hatt gleden av å sett Leonsens forslag til plakat/invitasjon til LU 2007 Toppers Når den så kommer ut her,er det mulig for de som kan/vil printe ut og klistre opp overallt. Personlig tar jeg strekningen Lambertseter,Hauketo,Kolbotn,Ski Alle kan ikke printe ut mengder,men et eks og plassert på nærmeste ICA er bra. Leif Quote
Henrik Melvold Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Flott om den kan sendes meg også, så jeg kan klistre den opp på hjemmesiden vår. Henrik Quote
Vidar Ringstad Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Jeg har sett den.Berre lekker . Vidar Quote
Leif Haga Posted February 2, 2007 Author Posted February 2, 2007 Oops Henrik. Jeg trodde du hadde den,men ikke hadde hatt tid til å legge ut. Bleie,dritt,drittbleie,og dritt tar sin tid. At du har tid til oss er utrolig Leif Quote
Henrik Melvold Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Jeg har tid... har mindre pupper enn kona, dermed er hun mer populær hos poden enn meg. Dermed blir det litt tid innimellom. Til uka skal jeg faktisk finne tid til å bygge modeller også. Æ glær mæ... Henrik Quote
Guest Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Kjære dere. den er på vei til hjemmesidearrangørene, få den ut så fort som mulig Roy Quote
Øyvind Leonsen Posted February 2, 2007 Posted February 2, 2007 Hei, har akkurat kommet hjem nå så nå kan dere snart forvente dere å se resultatet. må bare få lastet filene inn fra minnepennen først (og prøvekjøre min nye store TV....) Stikker innom SS/HL på Strømmen i morgen og legger igjen en 3-4 ex der... Øyvind Quote
Recommended Posts