Vidar Ringstad Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Da er det siste onsdag i januar i morgen,og byggekveld på Haugenstua. Ser at Roar har tenkt og ta seg en tur,og da er jeg der vet dere . Håper det er flere som vil komme en tur,når vi prøver og opprettholde tilbudet om byggekveld . Vidar Quote
Nils Mathisrud Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Jeg og Norseman'en min kommer! Nils Quote
Vidar Ringstad Posted January 30, 2007 Author Posted January 30, 2007 Kjempefint,Nils Det er lenge siden sist nå! Vidar Quote
Stian Svendsen Posted January 30, 2007 Posted January 30, 2007 Dere må jo vise noe bilder fra disse kveldene så vi kan se bevis for at vi ikke er en usosial gjeng med nerder Quote
Nils Mathisrud Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Dere må jo vise noe bilder fra disse kveldene så vi kan se bevis for at vi ikke er en usosial gjeng med nerder Er det ikke det vi er da ?? Nils Quote
Recommended Posts