Guest Smallsize Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Her er en liten oppdatering på utstillere på som har meldt seg/Meldt sin interesse på LU2007 Smallsize/Hobbyland M fullt vareutvalg/ m Nyheter for 2007 Miniart,Valjeo,MigProduktion Hobbyhuset Kristiansand Viser fullt sortiment bla.Plusmodell etc. Sindcore Svensk Importør av Roden UM og Miniart AFV Modeller (ikke bekreftet) A&L Svensk distributør av Italeri Trumpeter Hasegawa AMT Dragon Classic Airframes etc (ikke bekreftet) Norsk Modelljernbane ( salg av landskapsmateriale) Foredragsholdere Per Einar Jansen Luftforsvaret Jan Severinsen Historisk utstilling gardemoen flyplass (ikke Bekreftet) Asgeir Stordahl Demo Lodding av Messing og fotoetch Fremo Norge Utstilling av MJ Dioramaer (ikke bekreftet) Ruben Husberg Foredrag sivile fly i Norge (ikke Bekreftet) Vi har kontakt med flere aktører men venter på tilbakemeldinger Hvis noen ønsker å selge privat sammlinger etc må vi ha beskjed om dette i god tid slik at det blir satt av bord og plass til disse. Vi opfordrer Alle medlemmer til å benytte denne andledningen til å kvitte seg med byggesett og tilbehør,bøker etc.... Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Dette ser jo skikkelig bra ut, Lars. Gleder meg, jeg Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Dette ser helt fenomenalt ut. Vil det koste noe for å leie bord/plass for å bli kvitt byggesett? Vil det bli et eget område for "kit swap"? Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smallsize Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Hei Jens Alle IPMS medlemmer kan få tildelt plass og bord Gratis så fremt dette er privat salg eller utstilling som bidrar til mangfoldet.Jeg må ha beskjed om hva dere evnt. trenger av bord og plass. Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Dette ser jo unektelig veldig bra ut. Noen ubekreftede, men om de fleste av disse dukker opp, så er det jo bare å glede seg! Jens Håkon, nå har du sjansen til å redusere forventet ferdigstillelsestid for stæsjet ditt med et par hundre år Bra tiltak det der, men gratis salgsplass for uhelbredelige plastjunkies. (For Lars gjør jo dette bare for at selgerne skal få redusert stæsjet sitt så mye at de bare MÅ kjøpe masse nye ting av ham ) Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 < Ruben Husberg Foredrag sivile fly i Norge (ikke Bekreftet) > Det jeg har foreslått er en lysbildefremvisning av sivile fly. Og da tenker jeg på litt eldre ting som ikke er å se i lufta mer... Jeg ville absolutt foretrukket å kjøre dette på lørdagskvelden, f.eks kl 20:00, slik folk har fått seg noe mat. Og gjerne i et egnet lokale og med noe godt i glasset.... Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Dette ser jo utrolig spennende ut. Litt mer å "tygge på" enn selve utstillingen også. Gleder meg ikke mindre nå akkurat....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted January 18, 2007 Share Posted January 18, 2007 Ser unektelig bra ut skulle være nok for en hver smak her både av utstillere og foredrag. Det blir nok ei bra helg i mars. Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Tenkte jeg skulle tyne ut sammlingen litt. Kunne godt tenke meg å se noen av hyllevarmerne ferdig. Ikke snakk om noe enormt antall en 20 - 30 sett kanskje. Trenger en liten tabburet eller et enkelt bord, hvis det er noe ledig. Dette kom vel sent men. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Smallsize Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Hallo Andre Bedere sent en aldri Andre vi får skviset deg inn. Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Er ikke sikkert jeg greier å fylle et helt bord med det jeg har, så vi kan sikkert dele bord, Andre. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Den er grei Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 :thumb: Vi får stable i høyden hvis det skulle røyne på. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts