Nils Mathisrud Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 Til info. Jeg prøver å avtale innplassering av nye modeller i monteret enten 7-8 mai eller 14-15 mai. Jeg skal gi beskjed om hva vi endelig avtaler. Det vil trolig bli før åpningstiden (dvs. ca. kl. 9-12). Dersom noen utnevnte representanter fra IPMS Norge ønsker å være tilstede, så vil dette selvsagt være både ønskelig og hyggelig. Sist gang jeg var inne i monteret var i 2012. Dette bildet er fra 2008. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted April 17, 2022 Share Posted April 17, 2022 (edited) Lurer på om ikke jeg tok dette bildet av deg Nils med ditt kamera. Er det så lenge siden som 2012 du var der sist? Mener det var ved et senere tilfelde også. Har assitert deg to ganger der i hvert fall... Edited April 17, 2022 by Mats Averkvist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted April 17, 2022 Author Share Posted April 17, 2022 Dette bildet var tatt i 2008. Jeg gjorde også et dypdykk i akvariet i 2012. Mulig at jeg har vært der flere ganger, men det har jeg i så fall ikke registrert på film. Det krever uansett en sirkusartist å komme seg inn i akvariet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 18, 2022 Share Posted April 18, 2022 (edited) Utforminga av monteren ble diskutert med personalet på flysamlinga under Skala 2022. Det var enighet om at skyvedører i fronten hadde vært en mye bedre løsning. Det ble også påpekt at det drysser mye dritt ned gjennom takluka når den åpnes. Men, endring skjer nok ikke med det første. Det er godt at du holder deg i god form med fysisk aktivitet, NIls, men det er ingen god løsning at noen må åle seg inn i monteren. Lykke til! Jeg håper noen i styret som bor litt nærmere enn meg, kan bistå deg når du skal inn i monteren. Edited April 18, 2022 by Einar Sandvik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts