Kåre Paulsen Posted September 11, 2021 Share Posted September 11, 2021 IPMS Østlandet - medlemsmøte - på Kjeller/Lillestrøm Kommende møte er tirsdag 14/9 kl 1900 - lokalene er åpne fra 1800. Håper nødvendige ting er på plass denne gangen. Når det gjelder kode til porten, tar vi det på PM, for de som ikke var der sist, eller har glemt den. Ta gjerne med modeller til minikonken. Velkommen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 13, 2021 Share Posted September 13, 2021 Kode til porten? Hvis alle trenger en kode for å slippe inn, så er det vel greiest at vi får den på forhånd...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kåre Paulsen Posted September 13, 2021 Author Share Posted September 13, 2021 Som nevnt i meldingen, den går på PM til de som ber om den. Se PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kåre Paulsen Posted September 16, 2021 Author Share Posted September 16, 2021 Og her er modellene som var med i minikonken på tirsdagens møte 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 16, 2021 Share Posted September 16, 2021 Fine modeller. Kun flymodeller, denne gangen, tydeligvis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 19, 2021 Share Posted September 19, 2021 Her er resultatlista fra septembermøtet. Jeg har også mottat resultatlista fra august. Den vet jeg ikke hvordan jeg skal tolke. Det er 9 påmeldte modeller, men bare 8 som har fått poeng. Så hvilken modell som har hvilken poengsum er jeg ikke sikker på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts