Jan Erik Johansen Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 (edited) Lockheed Martin F-35A Lightnung II 1/72. Denne er til monteren som skal inneholde alle fly som er benyttet av Luftforsvaret. Edited September 28, 2020 by Jan Erik Johansen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Har et par F-35A paa loftet, og kan bygge en. Jens Som haaper aa komme til Norge en gang neste aar... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Jeg har en ferdig som kan doneres. Må bare få montert på canopy igjen, som falt av da modellen fikk et lite støt. Men Jens Håkan kan gjerne få bygge en, hvis han vil. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Hvis Nils vil donere en F-35, saa kan jeg heller konsentrere meg om andre fly som trengs. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Solgt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts