Gå til innhold
  • Bli medlem

Når starter vi opp igjen?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Nå så jeg ikke dette før meldingen fra Nils.

Har snakket med Ingar, og planen var/er å starte igjen som vanlig i august, dersom det ikke skjer noe spesielt i løpet av sommeren.

 

For at vi ikke skulle pådra oss ekstra utgifter i perioden som ble påvirket av viruset, har jeg midlertidig avbestilt lokalene.

Utgifter uten inntekter til å dekke de er jo alltid et problem.

 

Nå vil det selvsagt være mulig å starte opp tidligere.

Det som da trenges, er en som er ansvarlig for møtet.

Vedkommende bør da gi meg beskjed snarest for å ordne lokale, samt at vedkommende er ansvarlig for det som trenges ihht. reglene fra FHI og andre.

Nøkler må da hentes hos Ingar.

 

Mvh

Kåre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Kåre. Det er godt å høre at styrelsen har fokus. Juni-møtet er vel ikke det som samler flest deltakere. Så det er kanskje like greit å vente til august med å starte opp igjen. Også med tanke på at lokalene er avbestilt.

 

Da ser jeg frem til at vi møtes igjen i august. Forhåpentligvis med mange nye modeller til månedens minikonk. Siden flere runder er kansellert, så tror jeg vi skal utvide poengutdelingen noe neste gang vi møtes.

 

God sommer !

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

IPMS Østlandet - medlemsmøte.

Da er planen å starte opp igjen med medlemsmøter på Kjeller/Lillestrøm.

OBS! Første møte blir tirsdag 18/8 kl 1900-2100 (møterommet vil være åpent fra 1800).

Det henstilles til de som kommer å følge smittevernreglene.

Vil sørge for at det er Antibac tilgjengelig.

Vil også føre en liste over alle som stikker innom, så kom bortom meg.

Antar kaffe/brus blir eneste servering dersom vi skal kunne holde avstand og hvor mange som tar i ting.

Ta gjerne med modeller til minikonken.

Og til slutt, fra neste måned vil møtene igjen være andre tirsdag i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer tåler ikke alltid like godt møtet med virkeligheten. Indre Østfold har stengt ned mht, møter o.l ut august, og når det gjelder møter utenfor kommunen sier de:" Vi oppfordrer imidlertid sterkt å avstå fra slik sosial omgang." Jeg akter å følge oppfordringen. Har sjekket med Ingar, og han stemte for kansellering av møtet, og at vi forsøker igjen i september. Beklager, men slik ble det dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.