Jump to content

Recommended Posts

Posted

Invision som hoster vårt forum har annonsert at de vil lansere en helt ny app for iOS og Android. Invision fortsetter: Vi er glade for å kunne avsløre at vi lager en helt ny Invision Community app for iOS og Android! Vi ønsket å dra full nytte av å lage en app fra bunnen av og deretter bygge en helt ny opplevelse som omfavner forumets grensesnitt. Selv om appen tydeligvis er Invision Community, vil den ha nye måter å samhandle med innholdet ditt. Vi ønsker at appen skal være med på å forme fremtiden til Invision Community, og vi ber deg om å hjelpe.

Les mer her:
https://invisioncommunity.com/news/product-updates/invision-community-apps-for-ios-android-r1161/

Posted

Nå er ikke jeg ingeniør, men jeg har litt brukererfaring fra en relativt lang rekke slike utviklingsprosjekter, noen opp mot 100 mnok- klassen. Dette kan ta tid. Jeg for min del er ekstremt fornøyd med Tapatalk grensesnittet. Bruker dette i Chrome også.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

Posted

Gleder meg til å se hvordan denne appen blir. Veit at det tidligere har vært mulig å lage egne "apper" til Invision forumene, for hvert enkelt forum.

Også tenker jeg at den ene appen ikke utelukker den andre appen :)

Eller bare ingen app :)

• Me like! 1
  • 1 year later...