Kåre Paulsen Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 (edited) De som ønsker bordplass for salg bes melde fra til meg. Og bordplassen er gratis, som i fjor. Som de som har vært der tidligere vet, er det ikke all verden med bordplass. Plastbyggesett.no (Ø. Eilertsen) kommer som vanlig. De som så langt har meldt interesse for bordplass er: Rob Mulder Cato Guhnfeldt Bernt Øhren Bernt Uttakleiv Edward H. Valholm Ronny Øygard Kenneth Nilsen Hallgreen Tor Helge K. Andersen Mvh Kåre Edited March 27, 2019 by Kåre Paulsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kåre Paulsen Posted March 24, 2019 Author Share Posted March 24, 2019 Er det flere som skal på listen her? Mvh Kåre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted March 25, 2019 Share Posted March 25, 2019 Jeg skal ikke ha stand på Skala i år. Men jeg kommer på lørdagen som "turist". Dersom noen ønsker å kjøpe (eller se på - det er ingen kjøpsforpliktelse) spesifikke dekalark, så gi meg beskjed innen torsdag kveld (epost til vingtor@vingtor.net). Da tar jeg med dette. Utvalget ser dere på www.vingtor.net. Nils 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Helge Andersen Posted March 26, 2019 Share Posted March 26, 2019 Sendte en pm om et salgs bord på lørdagen Tor Helge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts