Torstein Furuhovde Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 (edited) Vet noen hva som skjer? Sent fra min SM-G960F via Tapatalk 17 minutter etter virker forumet Edited February 25, 2019 by Torstein Furuhovde FIKSET Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Det stod en notis på Facebook-sida litt tidligere om at det var noe som gikk skeis i forbindelse med en sikkerhetsoppdatering. Det virker ikke som om de feilen er ordentlig løst ennå, men det jobbes med det, tror jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Hei Det var en sikkerhetsoppdatering som virkelig gjorde livet surt for undertegnede. Etter oppdateringen måtte også teamet vi bruker også oppdateres. Og det gjorde at det gamle temaet lagde krøll for det nye.. Ble litt mer ekstra arbeid enn forventet. Men forumet er ihvertfall oppe igjen. Det eneste som mangler er noen bilder o.l. som må legge inn på nytt. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Nå er det sikkert ikke alle som savner emojiene her, men det ser ut til at de har fordufta fra editoren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Jepp, emojis er borte her også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Her også, men til gjengjeld har jeg nå fått normal skrift som utgangspunkt. Før måtte jeg nesten alltid endre fra feit, kursiv, understreka eller overstreka skrift til normalskrift. Aldri så galt at det ikke er godt for noe(n). :) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Jeg skal sjekke dette med emojier nå.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 De tidligere emojiene som ble brukt i editoren var blitt fjernet etter siste oppdatering pga. problemer vedr. opphavsrettigheter. Twitter emojier er aktivert og skal nå være aktivert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 2 minutter siden, Edward H. Valholm skrev: De tidligere emojiene som ble brukt i editoren var blitt fjernet etter siste oppdatering pga. problemer vedr. opphavsrettigheter. Twitter emojier er aktivert og skal nå være aktivert. Jepp, fikk opp emojis nå 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 Har søkefunksjonen etter gamle byggetråder forsvunnet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 Neida. Bare litt diskret oppe i høyre hjørne (i nettleser-versjonen på PC). Hvordan det ser ut på mobil, aner jeg ikke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 Ah, der var den! Veldig diskret, ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts