Gå til innhold
  • Bli medlem

Byggeweekend, Troms Forsvarsmuseum 12-14.oktober


Anbefalte innlegg

12-14. Oktober vil Troms Plastmodell Klubb arrangere i lag med Midt-Troms Museum et helgearrangement i lokalene til Troms Forsvarsmuseum på Setermoen. 

Her vil det bli sosialt samvær med plast og lim, litt  sladder og hobbyprat. Det vil bli lagt til rette for at de som ønsker å bruke airbrush.

For de som ønsker å få med seg hele helga, møtes vi fredagskveld/ettermiddag (tidspunkt kommer)

lørdag og søndag starter vi opp  sånn ca 09- 09:30 tiden. 

Vi avslutter på søndagsettermiddag ca kl 15-16.

 

Det vil være mulighet for overnatting på lokalet (husk sovepose og liggeunderlag) men ønsker man merkomfort er det mulig å booke seg rom på Bardu motorhotell som ligger like ved  siden av. 

 

Vel møtt :)

Endret av Tommy Myrland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2018 den 16.59, Reidar Berg skrev:

Flott, Reidar stiller selvsagt. Ligger over på museet da jeg ikke tar sjansen på flere modeller limt fast i byggebordet, festet i taket, lynlim som ikke fungerer på søndag osv. ?

Hmm... da må vi tenke nytt. Kanskje kødde litt med kamferdropsene dine ?

Kan du ikke ta med bobilen?... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Espen Andreas Hoff

Hmmm, dette hørtes fristende ut! Er det noen som føler kallet og besørger transport av selveste Tigermesteren fra Tromsø lørdag ettermiddag med retur før kl 1500 på søndag?!??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12. oktober 2018 den 18.50, Espen Andreas Hoff skrev:

Hmmm, dette hørtes fristende ut! Er det noen som føler kallet og besørger transport av selveste Tigermesteren fra Tromsø lørdag ettermiddag med retur før kl 1500 på søndag?!??????

Hehe, ser denne først nu, men det hadde nok blitt en umulig oppgave uansett da alle var dratt fra Tromsø allerede på fredag xD

 

meeen, ny mulighet melder seg i november, helga 16-18.nov, da er vi i gang i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var atter en vellykket modellbyggehelg på "Troms Forsvarsmuseum" over. Det dukket opp totalt 12 stykk modellbyggere på Setermoen med geografisk spredning fra Narvik - Harstad - Tromsø. Ingen ting å si hverken på humør eller trivselsfaktor, inn imellom fikk vi til og med bygget litt... B|

 

Byggetreff TPMK (1).JPG

Byggetreff TPMK (2).JPG

Byggetreff TPMK (3).JPG

Byggetreff TPMK (4).JPG

Byggetreff TPMK (5).JPG

Byggetreff TPMK (6).JPG

Byggetreff TPMK (7).JPG

Byggetreff TPMK (8).JPG

Byggetreff TPMK (9).JPG

Byggetreff TPMK (10).JPG

Byggetreff TPMK (11).JPG

  • Me like! 1
  • Takk! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok ett problem her i Troms som i resten av landet. Ungdommen i dag "gamer" på PC'n - bygget ikke modeller, morsommere å fly en Spitfire på nettet enn å bygge denne i skala 1:48

Når det er sagt så var yngste deltaker på byggetreffet 9 år, i tillegg dukket det opp en skapbygger som er i midten av 20' årene - så helt mørkt (eller grått) var det ikke.

 

Reidar

  • Me like! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for at eg fikk muligheten å treffe andre med samme interesse. Detta med skapbygger vet eg ikje heilt om eg ska ta som et komplimang eller ka eg skal si :P Men takker for at du tror eg e i 20 åran det tar eg som et stort komplimang ;) (31 e tallet).

Eg skal prøve så godt eg kan å få stilt opp på fremtidige samlinge for dettan fikk eg med smak før ?

 

Hilsen Jens K aka skapbyggern ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.