Jørgen Faret Posted June 19, 2018 Posted June 19, 2018 Første innlegg fra meg på nytt forum. jeg kjøpte denne av Janse på forrige SC og målet er å få den ferdig til årets SC. Vi får se... De fleste deler er klasket sammen med unntak av pionerverktøy etc. 1 Quote
Einar Sandvik Posted June 19, 2018 Posted June 19, 2018 Den farkosten ser litt opptung ut. Einar S Quote
Tommy Myrland Posted June 22, 2018 Posted June 22, 2018 Et typisk sett som ofte blir liggende ubygd i samlinga. Tror det bare ble laget en håndfull av disse i begynnelsen av krigen. Tydligvis var ikke verden klar for slike ingeniørvogner da, ideen ble tatt opp pånytt under den kalde krigen. Har ikke dette settet selv, men det er vel mulig å bygge den i det den legger ut brua? Kunne blitt et spennede dioramaprosjekt for den som kan ta seg tid. Er det et A4 ark som ligger under? Da er den en forholdsvis stor modell. Stort væringspotensial på denne, kjør på! Quote
Jan Erik Johansen Posted June 24, 2018 Posted June 24, 2018 Var vel et par versjoner av disse Jørgen, har noen bilder her og der, fant et i første omgang, den er litt annerledes en din versjon. Kopiert fra ebay. Quote
Jørgen Faret Posted August 13, 2018 Author Posted August 13, 2018 (edited) SC nærmer seg med stormskritt og jeg hadde store planer om å få denne klar til det. Ferdig malt og væringen er påbegynt. Nå er det bare å stoppe i tide. Edited August 13, 2018 by Jørgen Faret 2 Quote
Thor A. Granheim Posted August 13, 2018 Posted August 13, 2018 Kult, har en slik i hylla selv. Hvilken fabrikat er dette? Jeg har Trumpeter sin Quote
Jørgen Faret Posted August 13, 2018 Author Posted August 13, 2018 Dette er også Trumpeter. Tror det bare er de som har utgitt denne I 1:35. Mye pussing av utstøtingsmerker..... 1 Quote
Jan Erik Kristoffersen Posted August 13, 2018 Posted August 13, 2018 Blir en kul panzer dette Jørgen, ser frem til å se den ferdig været Quote
Ragnar Eckhoff Posted August 13, 2018 Posted August 13, 2018 Ser virkelig lovende ut dette her! Quote
Jan Erik Johansen Posted August 13, 2018 Posted August 13, 2018 Dragon hadde lenge en de snart skulle utgi, men det er mange år siden og den er ikke materialisert seg utover 3d-tegninger. Dette er faktisk den andre jeg har sett ferdigbygd i Norge, så bra jobba Jørgen! Janse Quote
Recommended Posts