Arild Moland Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Hei hei! Jeg avslører sikkert at jeg er en treg gubbe, men jeg har faktisk brukt litt tid på å finne ut hvordan jeg enklest navigerer fra lista med "Ulest innhold" til siste innlegg i den tråden jeg er interessert i. Jeg har markert hva man må klikke på for å få til dette. Jeg er ikke helt sikker på om jeg syns dette var opplagt, men det funker. Dersom du browser underforumene og f.eks. ser på lister over arbeidsbenker så ser det sånn ut på enden: Her funker ting litt ulikt. Det som er markert med gult går til nye innlegg, mens det som er understreka med rødt går til siste innlegg. De to tingene behøver ikke være det samme. Krysser fingre for at dette gjorde forumlivet litt lettere for flere enn meg. Arild 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Den svarte sirkelen, ved siden av emne tittel, sender deg til siste uleste innlegg, Som er en annen mulighet, av hva du forklarer her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Ekstra ekstra! Arild sin versjon: Sender deg til siste innlegg, uansett hva du har lest før. Stian sin versjon: Sender deg til siste uleste innlegg, for deg. Altså, så langt du har lest. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted April 19, 2018 Author Share Posted April 19, 2018 Du verden! Det har ikke falt meg inn å trykke på den kula der. Misforstå meg rett, det nye forumet har masse snasen funksjonalitet og ser lekkert ut, men interaksjonsdesigneren vinner ingen premier, er jeg redd. Når det er mye lettere å klikke seg inn på profilen til avsender enn til selve innlegget, er det noe som skurrer... Takk for tips, Stian! Har du oppdaget noen måte å komme seg til toppen av sida på (annet enn å bruke Home-knappen om man sitter på PC)? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 19, 2018 Share Posted April 19, 2018 Jeg tror alt går på vane, i og med at de har et annet design. Men nei, ikke logisk at den svarte prikken er siste uleste! Desverre ikke funnet noen tilbake til topp. Men googling sa meg at en "Back to Top" knapp er mulig å installere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted April 22, 2018 Share Posted April 22, 2018 og fremdeles ingen "Down to the bottom"-knapp? EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 Ved å trykke på symbolet med stjerne eller prikk foran tittelen kommer du ned til første uleste innlegg nede på sida, men for å komme opp til toppen igjen, er det visst ingen snarvei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 23, 2018 Share Posted April 23, 2018 Om man trykker på "Svar i emnet" oppe til høyre, når man er inne på et innlegg, så blir man faktisk sendt til bunnen, fant jeg ut nå @Espen Andreas Hoff Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts