Gå til innhold
  • Bli medlem

Bare en Corsair til...


Stein Atle Stenberg

Anbefalte innlegg

Jau, det var altså mitt første innlegg via tapatalk, og det funket jo det. Nå som en viss bildedelingsinstitusjon har gjort seg litt vanskelige så får vel dette bli fremtiden.

 

Nåvel, Settet er en F4U-1D, men jeg tilbakestiller det hele til en 1A, det er jo ikke å veldig store forskjeller. Riktig hood medfølger i settet, og propellbladenes størrelse rettferdiggjøres lett ved å bygge et fly fra VF-17, som var tidlig ute med å installere hellcatpropell på sine fly. Det blir enten "Lonesome Polecat" eller "LA City Limits". Så det som ellers blir å gjøre av modifikasjoner blir å fjerne arrestor hook-en. VF-17 hadde disse fjernet, foruten en kort periode hvor de opererte fra skip.

 

Håper å bli ferdig til Skala. Må jo få noe til innen den tid.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Kor flott! Jeg har også snust litt på taplaptakk og lurer på om det ikke blir løsningen på bildetørken siden photofuckit tok kvelden. Corsair`en blir du kjapt ferdig med til SKALA, det er jo over 700 timer til. Når Kamran bygger en showstopper på 2-3timer burde du klare oppløpet på denne i løpet av 2-300....?. Stand on!

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor flott! Jeg har også snust litt på taplaptakk og lurer på om det ikke blir løsningen på bildetørken siden photofuckit tok kvelden. Corsair`en blir du kjapt ferdig med til SKALA, det er jo over 700 timer til. Når Kamran bygger en showstopper på 2-3timer burde du klare oppløpet på denne i løpet av 2-300....?. Stand on!

EspenA

Taplatakk er dritenkelt.

Hvis du ikke fikser det er du faktisk enda mer dinosaur enn meg, og tro meg: JEG ER SERIØST NEDSNØDD PÅ DET TEKNISKE.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtte og oppmuntring  :thumb:

 

Krenkelser er selvsagt neppe til å unngå, men håper jeg ikke stiller meg i en posisjon da velberettigede sådanne inntreffer kl. 01:00 natt til Skala.

At jeg kun trenger 2-300 timer for å gjøre noe Kamran gjør på 2-3 timer føles som et utilbørlig press på meg. Men jeg skal forsøke å komme i mål, i det minste.

 

Tapatalk funket greit det, var slettes ikke så vrient.  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.