Rune Haugen Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 Hei! Har syslet litt på med denne. Tamiyasett med sin sedvanlige kvalitet. Bygd ut av eska, med unntak av etsede setebelter og kanonrør i messing. Modellen er malt med Gunze farger, og dekalene er fra Xtradecal. Mvh [emoji4] Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted September 4, 2017 Share Posted September 4, 2017 Flott modell! Men det er vi jo vant med fra deg. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Hogga Posted September 5, 2017 Share Posted September 5, 2017 Se den, ja! Kjapt, effektivt og sedvanlig høyt nivå igjen, Rune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 5, 2017 Share Posted September 5, 2017 Vakkert. Jeg merker meg at du denne gangen har valgt moderat væring og panelmarkering. Relativt fabrikknytt fly? Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted September 5, 2017 Author Share Posted September 5, 2017 Vakkert. Jeg merker meg at du denne gangen har valgt moderat væring og panelmarkering. Relativt fabrikknytt fly? Einar S Takker Har moderert meg litt ja. Må variere litt over tema, så jeg ikke tar meg selv i å overvære, og havner inn under den Spanske Skole Da kommer nok Inkvisisjonen fra Sørlandet og foretar standrett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted September 25, 2017 Share Posted September 25, 2017 Meget lekkert, Rune og det attpåtil i en sånn bitteliten skala da! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Posted September 26, 2017 Share Posted September 26, 2017 Strøken modell i en utfordrende skala, denne likte jeg godt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts