Guest Espen Andreas Hoff Posted February 19, 2017 Posted February 19, 2017 Nå har jeg innsett at det ikke nytter med mere Tiger-Terror av flyfolket, så da kaster jeg meg heller over nye jaktmarker. Dette tigergruppebygget utløste litt entusiasme og byggelovnad fra endel bilfolk, men bortsett fra en rosa firhjulstrekker har det ikke kommet en lyd ifra en eneste garasje... Så derfor antar jeg at det mangler ideer til forbilder, og herved poster jeg etpar bilder med helt ålreite kjøretøy i ulik tigerforkledning, pick your choice! Her er noe for Trailer-tilhengerne: Og sist men ikke minst, konebilen til frua Tiger-Tiger-Tiger! Ps:Har flere på lager.... Quote
Einar Sandvik Posted February 19, 2017 Posted February 19, 2017 Stilige halefinner på den nederste. Einar S Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted February 19, 2017 Posted February 19, 2017 Fiat Uno..... Du er vel mer Anglofil enn Italiobil, så her får du etpar prosjektideer gratis av meg Torgeir Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted February 19, 2017 Posted February 19, 2017 Og en til, men den går jeg ut i fra at du synes er helt Quote
Torgeir Eikeland Posted February 19, 2017 Posted February 19, 2017 Skal det aldri ta slutt? Hent brekkjernet. Quote
Jens Håkon Brandal Posted February 19, 2017 Posted February 19, 2017 Ikke bare flyene som blir dekorert for Tiger Meet nei... Tankvognhengeren var jo storslagen da. Oeynene og dekoren minner meget om en Mirage 2000 med groenne tigeroeyne paa siden av skroget. Jens Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted February 19, 2017 Posted February 19, 2017 Skal det aldri ta slutt? Hent brekkjernet. Åjoda! Enten den dagen jeg kreperer, eller når du tar til vettet og starter på en tiger. Your move El Maestro del Tigros Quote
Torgeir Eikeland Posted February 20, 2017 Posted February 20, 2017 Skal det aldri ta slutt? Hent brekkjernet. Åjoda! Enten den dagen jeg kreperer, eller når du tar til vettet og starter på en tiger. Your move El Maestro del Tigros Igjen: Du er like standhaftig som du er harry. Jeg er litt imponert. Quote
Recommended Posts