Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei,

ser at moderator låser tråder med en gang det er postet noe nytt ang Skala, så derfor kan det være greit å ha en åpen det det går an å lufte tanker og ideer.

Tid og sted er bestemt, og jeg ser at det er det samme stedet som i år.

Jeg har et par punkter:

1. Får vi større plass til disposisjon?

Folkets Hus var vel en nødløsning i år grunnet hotellstreiken, og deltakerantallet bar vel også preg av dette. Hvis det blir betydelig flere deltakere neste år kan det fort bli en smule trangt om plassen hvis vi ikke får mer rom.

2. Parkering.

Er det alternative parkeringsplasser i nærheten? Parkeringsplassen utenfor Folkets Hus var i overkant grådig, eller er dette taksten vi må forvente i Drammen?

Posted

Når det gjelder parkering så finnes det et par P-hus med døgnprising.

Kinogarasjen er det enkleste. Den ligger rett over gaten for folketshus og koster 160 kr pr døgn. http://onepark.no/finn-parkering/drammen/kinogarasjen

Eventuelt kan dere spare noen kroner og parkere på andre siden av elven i Blichs gate p-hus. Det ta ca 10 minutter å gå. Her har de en døgnpris på 95 kr og en weekend-pris(1200 fredag til 0600 mandag)på 160 kr. https://www.drammen.kommune.no/no/Om-kommunen/Virksomheter/kf/Drammen-Parkering/P-hus-Stromso/Priser/

Posted

1. Får vi større plass til disposisjon?

Folkets Hus var vel en nødløsning i år grunnet hotellstreiken, og deltakerantallet bar vel også preg av dette. Hvis det blir betydelig flere deltakere neste år kan det fort bli en smule trangt om plassen hvis vi ikke får mer rom.

Det blir Folkets Hus igjen til neste år da både pris og beliggenhet tilsier at dette var det beste alternativet etter at hotellet ikke hadde noe ledig i det tidsrommet vi ønsket. Med litt bedre og smidigere arrangering av plass tilgjengelig tror jeg vi skal klare å komme i havn mht. plass.

Posted

Alt som foregår etter påske frem mot sommerferie er i fare for å krasje med konfimasjon/streiking. Det er risikoen med å legge det til dette tidspunktet. Personlig synes jeg februar/mars var en bedre tid, men tar styrets avgjørelse om å legge arrangementet til etteretning, så får tiden vise om jeg får deltatt eller ei :)

• 3 months later...